کد خبر : 30459
دیدگاه‌ها برای شهرستان ششتَمَد خراسان رضوی هم به رنگ قرمز کرونایی در آمد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 9:21
-

شهرستان ششتَمَد خراسان رضوی هم به رنگ قرمز کرونایی در آمد

ششتمد هم قرمز کرونایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش شمار بیماران کرونایی شهرستان‌ ششتمد واقع در غرب خراسان رضوی هم بر طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: با افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، بیمارستان واسعی سبزوار به حال آماده‌باش کامل درآمد.

وی ادامه داد: طی هفته جاری میزان بیماران بستری کرونایی در مرکز آموزشی – درمانی واسعی در سبزوار ۷۰ درصد و شمار پذیرش بیماران سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در مراکز اورژانس بیمارستان‌های این دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ درصد بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شهروندان در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا در اولین گام به مراکز ۱۶ گانه مراجعه کنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی، درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.