کد خبر : 8945
دیدگاه‌ها برای شهریور، پیاده راه شریعتمداری وارد فاز اجرایی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 تیر 1394 - 14:55
-

شهریور، پیاده راه شریعتمداری وارد فاز اجرایی می شود

سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار اوایل شهریورماه سال جاری وارد فاز اجرایی می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با بیان اینکه خیابان شریعتمداری یکی از خیابان های قدیمی و تجاری شهر است، افزود: قرار است این خیابان با مشارکت شهرداری

سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار اوایل شهریورماه سال جاری وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با بیان اینکه خیابان شریعتمداری یکی از خیابان های قدیمی و تجاری شهر است، افزود: قرار است این خیابان با مشارکت شهرداری و کسبه محل از سواره رو به پیاده راه تبدیل شود.

وی عرض کم این خیابان، نسبت زیاد فضای سواره رو به پیاده رو و اشغال این فضا توسط وسایط نقلیه را از دلایل اجرای این طرح شهری برشمرد.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار هم از تجدید فراخوان مناقصه این طرح خبر داد و گفت: روند اجرای این مهم تا پایان مردادماه به طول خواهد انجامید و سپس شهرداری فاز اجرایی عملیات این طرح را از ابتدای شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

جعفر صائمی نسب گفت: مساحت اجرای طرح پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار ۳ هزار مترمربع می باشد و قرار است در فاز نخست اجرای کف سازی و در فاز دوم اجرای جداره سازی صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.