کد خبر : 26154
دیدگاه‌ها برای شورای شهر سبزوار دو میلیارد ریال برای مقابله با کرونا اختصاص داد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 15:38
-

شورای شهر سبزوار دو میلیارد ریال برای مقابله با کرونا اختصاص داد

ایرنا رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: این نهاد دو میلیارد ریال برای کمک به ستاد مردمی کرونای این شهرستان اختصاص داد. علی‌اکبر فروغی با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با موافقت اعضای شورای شهر سبزوار پنج مصوبه برای مقابله با کرونا به تصویب رسیده که یکی از موارد مهم آن اختصاص دو میلیارد ریال برای کمک به

ایرنا

رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: این نهاد دو میلیارد ریال برای کمک به ستاد مردمی کرونای این شهرستان اختصاص داد.

علی‌اکبر فروغی با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با موافقت اعضای شورای شهر سبزوار پنج مصوبه برای مقابله با کرونا به تصویب رسیده که یکی از موارد مهم آن اختصاص دو میلیارد ریال برای کمک به ستاد مردمی شکست کرونا در این شهرستان است.

وی تصریح کرد: همچنین به هر یک از کارکنان و کارگران آرامستان، پارکبانان و پسماند شهرداری سبزوار که مواجهه مستقیم با موضوع مبارزه و پیشگیری از کرونا دارند ۱۰ میلیون ریال پاداش پرداخت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: ساخت تندیس  و نمادی از رشادت و ایثارگری‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در سبزوار  از دیگر مصوبات با موضوع کرونا در شورای شهر سبزوار بوده است.

فروغی افزود: همچنین در  راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جلسات شورا به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود و خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری و حومه سبزوار هم بسیار محدود می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.