کد خبر : 30965
دیدگاه‌ها برای شورا و شهرداری، چه زمانی پاسخگو خواهند بود؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 19 فروردین 1401 - 19:29
-

شورا و شهرداری، چه زمانی پاسخگو خواهند بود؟

وحید تقوی‌/سبزوار فوری شهر سبزوار، چندین ماه است تحت تصمیمات شورای جدید اداره می‌شود. بعد از کش و قو‌س های فراوان و تأخیری طولانی، شهردار سبزوار تأیید شد و با مشاور عالی خود شروع به فعالیت کرده است. اما در این مدت نه شهرداری و نه شورای شهر، اقدام به برگزاری نشست خبری نکرده‌اند!شورای شهر

وحید تقوی‌/سبزوار فوری

شهر سبزوار، چندین ماه است تحت تصمیمات شورای جدید اداره می‌شود. بعد از کش و قو‌س های فراوان و تأخیری طولانی، شهردار سبزوار تأیید شد و با مشاور عالی خود شروع به فعالیت کرده است.

اما در این مدت نه شهرداری و نه شورای شهر، اقدام به برگزاری نشست خبری نکرده‌اند!
شورای شهر سبزوار در دوره گذشته پیشرو برگزاری نشست‌های خبری بود و در طول سال ۳ تا ۵ نشست برگزار می‌کرد تا پاسخ رسانه‌ها را به عنوان نماینده‌های افکار عمومی بدهد.

از مرداد سال گذشته، رئیس و سخنگوی شورای شهر هیچ نشستی برگزار نکرده است، در حالی که طبق مصوبه ای که خود شورا به عنوان طرح در صحن علنی ارائه کرد، سخنگوی شورا ملزم است هر سه ماه یکبار اقدام به برگزاری نشست خبری نماید. شهردار نیز از روز نشستن بر صندلی مدیریتی، هیچگاه در چنین جلسه‌ای به پاسخگویی به مطالبات مردمی ننشسته است.

این در حالی است که مطالب زیادی در مورد رویکرد جدید شهرداری و شورا وجود دارد که نیاز به پاسخگویی دارد. از فیش‌های حقوقی منتشر شده بعضی کارکنان و شخص شهردار و بعضی قراردادها، تا کاهش حقوق بعضی نیروهای کارگری و کارمندی، با استدلال پرداخت بدهی‌های شهرداری!

امیدواریم طی هفته های پیش رو این دو نهاد پایبند به شعارهای خود بمانند و از طریق برگزاری جلسه‌ای با حضور رسانه‌ها، مطالبات و سوالات افکار عمومی را پاسخ گویند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.