کد خبر : 17798
دیدگاه‌ها برای شکارچیان متخلف در سبزوار و داورزن دستگیر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 15:48
-

شکارچیان متخلف در سبزوار و داورزن دستگیر شدند

ایرنا رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، ۲ شکارچی متخلف را در شهرستانهای داورزن و سبزوار دستگیر کردند. حمید صادقی افزود: در پی گزارش مردمی در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در داورزن، مقداری گوشت یک قوچ وحشی و یک قبضه سلاح تک لول دارای مجوز،

ایرنا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، ۲ شکارچی متخلف را در شهرستانهای داورزن و سبزوار دستگیر کردند.

حمید صادقی افزود: در پی گزارش مردمی در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در داورزن، مقداری گوشت یک قوچ وحشی و یک قبضه سلاح تک لول دارای مجوز، یک سلاح دولول فاقد مجوز و هشت فشنگ چهارپاره کشف شد و پرونده شکارچی متخلف برای سیر مراحل اداری به مراجع قضایی ارسال شد.
وی اظهار داشت: همچنین در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه کالشور منتهی به منطقه حفاظت شده شیراحمد سبزوار فردی که اقدام به شکار یک قطعه مرغابی کرده بود دستگیر شد.
صادقی گفت: این شکارچی پروانه شکار پرندگان خشک زی را دریافت کرده بود که علاوه بر شکار ۲ پرنده خشک زی، بطور غیر قانونی اقدام به شکار پرندگان آبزی نموده بود که پرونده وی به مراجع قضایی ارسال شد.
وی افزود: بر اساس قوانین حفاظت محیط زیست شکار، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا تلف شده و اجزای آنها بدون کسب پروانه یا مجوز از سازمان محیط زیست جرم محسوب می شود.
شهرستان سبزوار دارای ۲ منطقه حفاظت شده شیراحمد و پروند با مساحت ۳۹ هزار هکتار و ۲ منطقه شکار ممنوع ریوند و کمرقلعه با مساحت ۱۰۸ هزار هکتار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.