کد خبر : 23554
دیدگاه‌ها برای شکارچی دو رأس قوچ وحشی در جغتای دستگیر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 15:59
-

شکارچی دو رأس قوچ وحشی در جغتای دستگیر شد

ایرنا  با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست جغتای، شکارچی متخلف دو رأس قوچ وحشی در این شهرستان دستگیر شد. رئیس اداره محیط‌زیست جغتای با بیان این مطلب گفت: این شکارچی غیرمجاز دو رأس قوچ وحشی را در منطقه شکار ممنوع این شهرستان شکار کرده بود که با  پیگیری مأموران یگان حفاظت و گزارش دوستداران محیط‌زیست

ایرنا

 با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست جغتای، شکارچی متخلف دو رأس قوچ وحشی در این شهرستان دستگیر شد.

رئیس اداره محیط‌زیست جغتای با بیان این مطلب گفت: این شکارچی غیرمجاز دو رأس قوچ وحشی را در منطقه شکار ممنوع این شهرستان شکار کرده بود که با  پیگیری مأموران یگان حفاظت و گزارش دوستداران محیط‌زیست دستگیر شد.

مصطفی کلاته افزود: این فرد متخلف، دو رأس قوچ وحشی را شکار کرده بود که در بازرسی از وی ادوات شکار شامل یک اسلحه، دو عدد چاقو اره و یک دوربین کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این شکارچی سابقه‌دار بوده است ادامه داد: این فرد سال گذشته نیز به علت شکار غیرمجاز  دستگیر و به زندان محکوم شده بود که پس از رهایی بار دیگر اقدام به شکار غیرمجاز کرده است.

منطقه شکار ممنوع ریوند در محدوده شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین و داورزن با وسعت ۷۵ هزار و ۱۰۸ هکتار با سیمای طبیعی برخوردار از کوهستان، دشت و تپه ماهور یکی از زیستگاه‌های ارزشمند حیات‌وحش در خراسان رضوی به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.