کد خبر : 18896
دیدگاه‌ها برای شکارچی متخلف به خدمت در محیط زیست محکوم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 11:47
-

شکارچی متخلف به خدمت در محیط زیست محکوم شد

ایرنا رئیس اداره محیط زیست جغتای گفت: با حکم قاضی دادگاه یک شکارچی غیرمجاز در این شهرستان به ساخت آبشخور برای وحوش، کاشت نهال و ۱۴۰ ساعت خدمات رایگان برای اداره محیط زیست محکوم شد. مصطفی کلاته افزود: در بازرسی از این منزل این فرد آثار شکار قوچ وحشی وادوات شکار کشف شده بود. همچنین

ایرنا
رئیس اداره محیط زیست جغتای گفت: با حکم قاضی دادگاه یک شکارچی غیرمجاز در این شهرستان به ساخت آبشخور برای وحوش، کاشت نهال و ۱۴۰ ساعت خدمات رایگان برای اداره محیط زیست محکوم شد.

مصطفی کلاته افزود: در بازرسی از این منزل این فرد آثار شکار قوچ وحشی وادوات شکار کشف شده بود. همچنین متخلف به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال برای جبران خسارت وارده به محیط زیست محکوم شد که باید به حساب خزانه واریز شود.
وی با تقدیر از دستگاه قضا به سبب صدور احکام جایگزین گفت: این مجازاتها در بسیاری از موارد بازدارنده تر بوده و در ترویج فرهنگ محیط زیست نقش موثری دارد.
منطقه شکار ممنوع ریوند در محدوده شهرستانهای سبزوار، جغتای، جوین و داورزن با وسعت ۷۵ هزار و ۱۰۸ هکتار با سیمای طبیعی برخوردار از کوهستان، دشت و تپه ماهور یکی از زیستگاههای ارزشمند حیات وحش در خراسان رضوی به شمار می‌ رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.