کد خبر : 21303
دیدگاه‌ها برای شکارچی متخلف در داورزن دستگیر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 15:00
-

شکارچی متخلف در داورزن دستگیر شد

ایرنا با کشف وسایل و ادوات شکار از یک منزل در داورزن، شکارچی متخلف دستگیر شد. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب گفت: مأموران یگان حفاظت با مجوز قضایی طی بازرسی از منزلی در یکی از روستاهای داورزن مقدار زیادی وسایل و ادوات شکار را شناسایی و کشف کردند. حمیدرضا

ایرنا

با کشف وسایل و ادوات شکار از یک منزل در داورزن، شکارچی متخلف دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب گفت: مأموران یگان حفاظت با مجوز قضایی طی بازرسی از منزلی در یکی از روستاهای داورزن مقدار زیادی وسایل و ادوات شکار را شناسایی و کشف کردند.

حمیدرضا صادقی افزود: از منزل این شکارچی غیرمجاز در داورزن یک عدد تیغه خشاب کلاش، ۶۲ عدد انواع فشنگ کلاش، ژ- ۳، برنو، چهارپاره و ساچمه‌زنی و ۱۳۶ عدد پوکه خالی، یک  تله آهنی شکار، انواع چاقو و تبر کشف شد.

وی اظهار کرد: از این منزل هم‌چین یک دستگاه موتور یاماها ۴۰۰، دو عدد دوربین شکاری، یک  اره مخصوص بریدن شاخ و آغشته به خون  شکار، مقداری مواد مخدر و تجهیزات ماهواره نیز کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سبزوار گفت: پرونده شکارچی متخلف برای سیر مراحل اداری به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان‌های  سبزوار و داورزن  دارای دو منطقه حفاظت‌شده شیراحمد و پروند با مساحت ۳۹ هزار هکتار و دو منطقه شکارممنوع ریوند و کمرقلعه با مساحت ۱۰۸ هزار هکتار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.