کد خبر : 7501
دیدگاه‌ها برای شکست عربستان در تجاوز به یمن حتمی است‌ بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 18:23
-

شکست عربستان در تجاوز به یمن حتمی است‌

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: شکست عربستان در تجاوز به یمن حتمی است و مردم یمن پیروز میدان مبارزه هستند. ه گزارش فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق روستایی شهر داورزن در جمع خبرنگاران با

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: شکست عربستان در تجاوز به یمن حتمی است و مردم یمن پیروز میدان مبارزه هستند.

ه گزارش فارس، رمضانعلی سبحانی‌فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق روستایی شهر داورزن در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: متاسفانه بی‌انصافی و ستم بزرگی از سوی برخی کشورها به ملت ایران شده بود که مشکلات زیادی برای کشور و مردم به وجود آورده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و مدیریت خوب دولت یازدهم؛ کشورهای جهان و ۱+۵ حق غنی‌سازی و حق توسعه و تحقیق در زمینه هسته‌ای را پذیرفتند، گفت: در روند مذاکرات تحریم‌های غرب منجر به حقارت آنان و محترم شمرده شدن حقوق ملت ایران در زمینه هسته‌‌ای شد که این امر نشان از پیروزی ما در مذاکرات دارد.

وی با تاکید بر اینکه پس از پذیرش توافق‌نامه تحریم‌های فصل ۷ منشور شورای امنیت سازمان ملل متحد برداشته می‌شود، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال توطئه دیگری در منطقه است و آن شعله‌ور شدن آتش اختلاف بین قومیت‌ها و به آشوب کشاندن کشورهای لبنان، سوریه و عراق است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه توطئه‌های دشمن در این کشورها با همکاری جمهوری اسلامی ایران خنثی و این کشورها به آرامش رسیده‌اند، گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه امروز شاهد اقدام بی‌شرمانه و ناپسند عربستان صعودی در تجاوز به یمن هستیم که به طور قطع این اقدام با شکست مواجه می‌شود و مردم یمن پیروز میدان مبارزه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.