کد خبر : 28557
دیدگاه‌ها برای شکنجه کودک، این‌بار در سبزوار خبرساز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 20:19
-

شکنجه کودک، این‌بار در سبزوار خبرساز شد

شکنجه «دانیال»، کودک‌ ۹ ساله در سبزوار توسط پدرش در رسانه‌ها خبرساز شده‌است. سرپرست اداره بهزیستی می‌گوید پدر کودک‌آزار دستگیر شده‌. با این حال، عصرسبزوار، رسانه محلی می‌گوید پلیس در «تعقیب و گریز» برای یافتن «پدر و نامادری کودک‌آزار» است. گزارش رسانه‌ها حکایت از آن دارد که مادر دانیال حضانت فرزندش را – که با

شکنجه «دانیال»، کودک‌ ۹ ساله در سبزوار توسط پدرش در رسانه‌ها خبرساز شده‌است. سرپرست اداره بهزیستی می‌گوید پدر کودک‌آزار دستگیر شده‌. با این حال، عصرسبزوار، رسانه محلی می‌گوید پلیس در «تعقیب و گریز» برای یافتن «پدر و نامادری کودک‌آزار» است.

گزارش رسانه‌ها حکایت از آن دارد که مادر دانیال حضانت فرزندش را – که با پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کرده – به علت زندانی‌بودن پدر سابق این کودک از دادگاه به عهده گرفته اما پدر، دانیال را مخفی می‌کند.

تلاش ۹ ماهه مادر برای یافتن فرزندش به نتیجه نمی‌رسد اما چندروز پیش، دایی دانیال مطلع می‌شود که خواهرزاده‌اش در یکی از روستاهای اطراف سبزوار توسط پدرش «حبس و شکنجه شده».

شدت شکنجه به حدی بوده که کودک، دچار سوءتغذیه شده بوده، آثار ضرب‌وشتم در همه جای بدنش مشهود بوده و دست او شکسته شده؛ هم‌چنین احتمال قطع انگشتان پای دانیال هم به‌علت شدت صدمات، مطرح شده‌است.

دانیال، به کمک مأموران آگاهی به بیمارستان منتقل شده و دادستان سبزوار دستور رسیدگی ویژه به پرونده صادر کرده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.