کد خبر : 20916
دیدگاه‌ها برای صرفه‌جویی بیش از ۱۷ میلیون لیتر بنزین در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 11:37
-

صرفه‌جویی بیش از ۱۷ میلیون لیتر بنزین در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از صرفه‌جویی بیش از ۱۷ میلیون لیتر بنزین در بهار امسال با جایگزینی مصرف سی‌ان‌جی خبر داد. کوروش بالادست با بیان اینکه در سه ماه اول امسال، مصرف سیان جی بیش از ۱۷ میلیون مترمکعب بوده است، اظهار داشت: با توجه

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از صرفه‌جویی بیش از ۱۷ میلیون لیتر بنزین در بهار امسال با جایگزینی مصرف سی‌ان‌جی خبر داد.

کوروش بالادست با بیان اینکه در سه ماه اول امسال، مصرف سیان جی بیش از ۱۷ میلیون مترمکعب بوده است، اظهار داشت: با توجه به فعالیت مستمر ۲۴ باب جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های داورزن، خوشاب، بردسکن، سبزوار، جوین و جغتای و استقبال مردم، این میزان سی‌ان‌جی مصرف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش آلایندگی هوا و حفظ محیط‌زیست نیز از مزایای مصرف این فرآورده پاک است.

بالادست افزود: در مدت یاد شده بیش از یک‌میلیون و یک‌صد و پنجاه‌هزار خودرو در سطح منطقه در جایگاه‌های سی‌ان‌جی کردند.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌های سی‌ان‌جی، گفت: رعایت نکات ایمنی از جمله خاموش کردن خودرو و پیاده کردن سرنشین در هنگام سوخت‌گیری در این مکان‌ها الزامی است و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی نباید برای خودروهایی که سرنشینان خود را پیاده نکرده‌اند، سوخت‌گیری کنند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.