کد خبر : 20826
دیدگاه‌ها برای صرفه‌جویی در توزیع بیش از دو میلیون و چهارصد هزار لیتر سوخت در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 12:43
-

صرفه‌جویی در توزیع بیش از دو میلیون و چهارصد هزار لیتر سوخت در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در سال ۹۷ بیش از ۲۱۰۰ مورد از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت توسط واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه بازدید شده است. دکتر کوروش بالادست سرپرست منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تکریم مراجعین به مجاری عرضه و

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در سال ۹۷ بیش از ۲۱۰۰ مورد از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت توسط واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه بازدید شده است.

دکتر کوروش بالادست سرپرست منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تکریم مراجعین به مجاری عرضه و به‌منظور رعایت استانداردهای شرکت و جلوگیری از آلودگی فرآورده، واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه به‌طور مستمر با نظارت بر سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت در سال ۹۷ بیش از ۲۱۰۰ مورد بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت در شهرستان‌های سبزوار، داورزن، بردسکن، خوشاب، جوین و جغتای داشته است.

سرپرست منطقه سبزوار با تأکید بر رعایت استانداردهای کمی و کیفی سوخت در مجاری عرضه گفت: فرآورده‌های نفتی، قبل از خروج از انبار نفت تحت آزمایشات کامل با مشخصات استاندارد قرار می‌گیرد. واحد مهندسی فرآورده‌های منطقه با استفاده از پتانسیل و توانایی پرسنل خود ضمن حضور مستمر در مجاری عرضه و بازدید از مخازن سوخت جایگاه‌ها، فرآورده موجود در این مخازن را مجدداً تحت آزمایش قرار داده که در صورت تأیید برابر استانداردهای شرکت، مجوز عرضۀ سوخت داده می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: هر یک از جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه، هرماه حداقل ۵ نوبت مورد بازدید و اقداماتی همچون تست وزن مخصوص فرآورده، کنترل مخازن سوخت و تست خمیرآبیاب قرار می‌گیرد.

دکتر بالادست در ادامه بیان داشت: کارشناسان سرویس‌های صنعتی با بازدید از مرغداری‌ها، معادن، کارگاه‌های تولیدی و نظارت بر روند فعالیت آن‌ها، سهمیۀ موردنیاز را برابر دستورالعمل‌های شرکت و بر اساس آمار تولید، حجم فعالیت، تجهیزات مورد استفاده و… تعیین می‌کنند؛ که در سال ۹۷ بیش از ۱۱۰۰ مورد بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید انجام شده است.

سرپرست منطقه سبزوار افزود: در واحدهای صنعتی و تولیدی کنترل موجودی مخازن سوخت، کنترل مستمر فعالیت، بررسی سهمیه تأیید شده‌های قبلی، بازدید از واحدهایی که گازرسانی شده، پایش مستمر افزایش یا کاهش سهمیه از مواردی می‌باشد که مورد بازدید کارشناسان سرویس‌های صنعتی منطقه قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به بازدیدها و کنترل‌های صورت گرفته از مرغداری‌ها، کارگاه‌ها، معادن و کارخانجات تحت پوشش منطقه در سال ۹۷ در توزیع بیش از دو میلیون ۴۰۰ هزار لیتر نفت گاز صرفه‌جویی صورت گرفته که این اقدام علاوه بر جلوگیری از ورود غیرمجاز سوخت به شبکه‌های قاچاق، قریب هفتاد میلیارد ریال صرفه‌جویی هزینه نیز دربر داشته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با یک انبار نفت و یک مرکز سوخت‌گیری و ۴۸ مجاری عرضه سوخت مایع و CNG و بیش از ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده فعال، مسئولیت تأمین و توزیع سوخت‌رسانی به شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، داورزن، خوشاب، جوین و جغتای و بخشی از خراسان شمالی را به عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.