کد خبر : 10800
دیدگاه‌ها برای صرفه جویی یک میلیارد تومانی هزینه های آموزش در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:35
-

صرفه جویی یک میلیارد تومانی هزینه های آموزش در شهرداری سبزوار

سبزواریان: مسئول آموزش شهرداری سبزوار از صرفه جویی یک میلیارد تومانی هزینه دوره های آموزش کارکنان شهرداری سبزوار در ۶ ماهه نخست سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی با اعلام این خبر افزود: واحد آموزش شهرداری سبزوار درشش ماهه نخست امسال با ۳۵۴ هزار نفر ساعت آموزش در بین ۸۷

amozesh-shahrvandiسبزواریان: مسئول آموزش شهرداری سبزوار از صرفه جویی یک میلیارد تومانی هزینه دوره های آموزش کارکنان شهرداری سبزوار در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی با اعلام این خبر افزود: واحد آموزش شهرداری سبزوار درشش ماهه نخست امسال با ۳۵۴ هزار نفر ساعت آموزش در بین ۸۷ شهرداری استان رتبه اول را به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۲ تا کنون ۴۵۰ نفر از پرسنل شهرداری و سازمان ها توانسته اند بیش از ۱۰۰ ساعت آموزش را در پرونده خود ثبت کنند که به همین منظور سامانه جام استان راه اندازی و همه کارکنان در این سامانه ثبت نام شدند.

او خاطرنشان کرد: همکاران می توانند با ورود به این سامانه پرونده آموزشی و نیازسنجی های آموزش خود را مشاهده کنند.

کوشکی اضافه کرد: در سال ۹۴ بیش از ۳ هزار برگ گواهینامه آموزشی با تایید استانداری خراسان رضوی برای همکاران صادر شده که این امر باعث شد سبزوار به عنوان قطب آموزش استان شناخته و شهرداری های تابعه را زیر پوشش آموزش خود قرار دهد.

مسئول آموزش شهرداری سبزوار گفت: شهرداری سبزوار برای نخستین بار در کشور توانست دوره های آموزشی فرا استانی کشوری را در شهر سبزوار برگزار کند که این مهم باعث درآمدزایی آموزشی و صرفه جویی یک میلیارد تومانی هزینه های آموزش در مدت مذکور شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.