کد خبر : 9372
دیدگاه‌ها برای صعود تیم دوچرخه کوهستان آتش نشانی سبزوار به بلندترین قله کشور ارمنستان بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 17:21
-

صعود تیم دوچرخه کوهستان آتش نشانی سبزوار به بلندترین قله کشور ارمنستان

سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از صعود تیم دو نفره دوچرخه کوهستان این سازمان به قله ۴ هزار و ۲۰۰ متری آراگاتس بلندترین قله کشور ارمنستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد ضمن اعلام اینکه آقایان محسن فیروزفر و علی ظفرمند که جزو برجسته ترین

docharkhe-kohestan-125سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از صعود تیم دو نفره دوچرخه کوهستان این سازمان به قله ۴ هزار و ۲۰۰ متری آراگاتس بلندترین قله کشور ارمنستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد ضمن اعلام اینکه آقایان محسن فیروزفر و علی ظفرمند که جزو برجسته ترین آتش نشانان سبزوار هستند برای فتح این قله به کشور ارمنستان اعزام شدند، افزود: پس از گذشت دو هفته و صعود موفق، دوچرخه سواران طی مراسمی با استقبال گرم تعدادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مسئولین شهرداری و آتش نشانی سبزوار، به سبزوار بازگشتند.

وی اظهار کرد: این دو آتش نشان که تمرینات فشره ای را برای این صعود انجام داده بودند، سفر خود را با رکاب زدن از مرز شهر نوردوز در ایران آغاز کردند و نهایتا پس از گذشت ۱۲ روز فتح آراگاتس ارمنستان را فتح کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار تصرح کرد: در مراسم استقبال علی ارغیانی به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر سبزوار ضمن تشکر از تیم، حمایت خود را از انجام هر چه بهتر و بیشتر این گونه برنامه های ورزشی که با هدف رساندن پیام صلح و دوستی ایرانیان عزیز به مردم سراسر دنیاست اعلام کرد.

در حاشیه این مراسم محسن فیروزفر نیز سرپرست تیم کوهنوردی و فرمانده نجات کوهستان آتش نشانی سبزوار،از همکاری و حمایت های مدیر عامل این سازمان در انجام این برنامه بزرگ تقدیر کرد.

لازم به توضیح است در این مراسم که در ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی سبزوار برگزار شد، آقایان علی ارغیانی و قلعه نوی اعضای محترم شورای شهر، سید علی کوشکی معاون خدمات شهری شهرداری و رئیس هیات مدیره سازمان، احمدی مسئول طرح وبرنامه شهرداری و عضو هیات مدیره و احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و جمعی از پرسنل سازمان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.