کد خبر : 23398
دیدگاه‌ها برای صنعت سبزوار رشد سه برابری را تجربه کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 7:54
-

صنعت سبزوار رشد سه برابری را تجربه کرد

ایرنا طی ۶ ماه نخست امسال ۱۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش صنعت سبزوار به ثمر نشست که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر رشد داشته است. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان این مطلب گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، هفت فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۱۳۴ میلیارد

ایرنا

طی ۶ ماه نخست امسال ۱۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش صنعت سبزوار به ثمر نشست که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان این مطلب گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، هفت فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۱۳۴ میلیارد ریال و اشتغال ۶۸ نفر در این شهرستان صادر شد.

علی امیدبخش افزود: این در حالی است که در ۶ ماهه سال گذشته شش فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۴۴ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار صادر شده بود.

وی اضافه کرد: مرحله نخست واحد تولیدی الیاف پارت، واحدهای تولیدی پلاستیک، فوم، دستگاه‌های صنایع غذایی، لوازم‌خانگی، طرح توسعه داروسازی طاها و واحد اسقاط موتورسیکلت از واحدهای بهره‌برداری شده سبزوار طی امسال  بوده است.

امیدبخش ادامه داد: امسال ۵۹ فقره جواز تأسیس با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال هزار و ۲۰ نفر نیز در این شهرستان صادر شده است.

سبزوار دارای دو شهرک صنعتی است که ۷۰ واحد صنعتی در آن‌ها فعالیت دارند.    

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.