کد خبر : 1357
دیدگاه‌ها برای ضرورت به‌روز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 11:25
-

ضرورت به‌روز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی سبزوار

سبزواریان.کام: معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: شهرداری باید تجهیزات آتش نشانی را به روز کند. به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کلاته صبح امروز در جلسه کارگروه شورای ترافیک سبزوار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با انتقاد از کمبود تجهیزات آتش نشانی سبزوار اظهار کرد: نبود برخی تجهیزات اطفای حریق در

atashneshani125سبزواریان.کام: معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: شهرداری باید تجهیزات آتش نشانی را به روز کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد کلاته صبح امروز در جلسه کارگروه شورای ترافیک سبزوار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با انتقاد از کمبود تجهیزات آتش نشانی سبزوار اظهار کرد: نبود برخی تجهیزات اطفای حریق در حوزه مرکزی شهر سبب افزایش درصد آسیب‌پذیری این نقطه شده که شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: شهرداری باید به عنوان متولی خدمات شهری تجهیزات آتش نشانی را هرچه سریع‌تر تامین و به روز کند تا در آینده دچار مشکل نشویم.

کلاته نبود پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی را معضل دیگر شهرستان دانست و گفت: ایجاد این پارکینگ‌های عمومی در سطح شهرستان و هسته مرکزی شهر سبب روان شدن ترافیک شهرستان می‌شود.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار با انتقاد از عملکرد شهرداری در زمینه ساماندهی میدان سربداران سبزوار نیز گفت: متاسفانه شهرداری سبزوار در این زمینه سهل‌انگاری کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری سبزوار در زمینه اجرای طرح اصلاح هندسی میدان سربداران سبزوار تصریح کرد: در این زمینه ۲ راهکار کوتاه مدت و دراز مدت پیش‌بینی شده بود که در راهکار کوتاه مدت قرار بود در ورودی پمپ بنزین مهریزی موانعی برای جلوگیری از تخلف خودروها و موتورسیکلت‌ها ایجاد شود که شهرداری متاسفانه در این زمینه کم کاری کرده و میدان اصلاح نشده است.

کلاته افزود: در راهکار دراز مدت نیز قرار بوده طرح روگذر و زیرگذر میدان با تأیید کارگروه ترافیک شهرستان اجرایی شود که متاسفانه طرحی که پس از یک سال کار کارشناسی و اخذ مجوزهای لازم باید اجرایی شود تغییر پیدا کرده و طرح دیگری به کار گروه ارائه می‌شود.

مدیر بحران سبزوار با بیان اینکه طرح میدان سربداران سبزوار از شهریور ماه سال ۹۱ در حال بررسی است و مجوز شورای همتای استان را نیز اخذ کرده است، تصریح کرد: شهرداری برای اینکه هزینه‌های خود را کاهش دهد طرح را به کلی عوض کرده و آن را به یک زیر گذر تبدیل کرده است.

کلاته با تاکید بر اینکه تغییر طرح پروژه میدان سربداران توهین به اعضای کارگروه ترافیک است، یادآور شد: طرح جدید مورد تأیید شورای ترافیک شهرستان نیست و همان طرح مصوب اولیه باید با اصلاحاتی که مصوب شده به کارگروه بیاید و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات شورای ترافیک اجرایی است و باید مورد احترام همه دستگاه‌های اجرایی باشد، خاطرنشان کرد: ترافیک بحث مهمی در زندگی شهروندان دارد و مصوبات شورای ترافیک برای همه مسئولان شهری لازم الاجرا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.