کد خبر : 23230
دیدگاه‌ها برای ضریب امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 10:59
-

ضریب امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: به برکت قدرت و توان دفاعی کشور ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است. احمد برادران در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سبزوار افزود: با وجود طمع دشمنان برای تضعیف امنیت کشور، امروز با استفاده از ظرفیت‌های انتظامی، نظامی،  مردمی و منطق جمهوری  اسلامی ایران در برخورد

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: به برکت قدرت و توان دفاعی کشور ضریب امنیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است.

احمد برادران در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سبزوار افزود: با وجود طمع دشمنان برای تضعیف امنیت کشور، امروز با استفاده از ظرفیت‌های انتظامی، نظامی،  مردمی و منطق جمهوری  اسلامی ایران در برخورد با جامعه جهانی به امنیتی پایدار رسیده‌ایم.

وی اضافه کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تلاش کرد سال گذشته جشن انقلاب برگزار نشود و به ایادی خود وعده داده بود سه ماه دیگر کار جمهوری اسلامی ایران تمام می‌شود.

فرماندار سبزوار گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری، هوشیاری و تلاش حافظان نظم و امنیت به بهترین شرایط امنیتی منطقه رسیده است.

برادران افزود: سخنرانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی بود و اینکه جمهوری اسلامی برای حفظ دستاوردهایش با کسی تعارف ندارد و آنجا که نیاز است با منطق و در مواردی باصلابت به‌وسیله نیروهای امنیتی و انتظامی پاسخ توطئه دشمنان را می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار سرزمینی، اجتماعی، اقتصادی و سایبری مبتنی بر عوامل مختلفی است افزود: در برقراری امنیت، مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد.

او ادامه داد: با همدلی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی در شهرستان سبزوار فراهم شده که این موضوع تمایل به سرمایه‌گذاری در شهرستان را افزایش داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.