کد خبر : 17337
دیدگاه‌ها برای طرح‌های فصلی مانع تعطیلی کتابفروشی‌های قدیمی شده‌است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 10:11
-

طرح‌های فصلی مانع تعطیلی کتابفروشی‌های قدیمی شده‌است

مدیر کتابفروشی «کافه کتاب» سبزوار با بیان اینکه اجرای طرح تخفیف فصلی کتاب به رونق فعالیت کتابفروشی‌ها کمک کرده است، گفت: تا چند وقت پیش به دلیل عدم رونق فعالیت‌های کتابی، بسیاری از کتابفروشی‌های قدیمی سبزوار در حال تعطیل شدن بودند، اما الان به حیات خود ادامه می‌دهند. علیرضا فیروزی؛ مدیر کتاب‌فروشی «کافه کتاب» شهر سبزوار

مدیر کتابفروشی «کافه کتاب» سبزوار با بیان اینکه اجرای طرح تخفیف فصلی کتاب به رونق فعالیت کتابفروشی‌ها کمک کرده است، گفت: تا چند وقت پیش به دلیل عدم رونق فعالیت‌های کتابی، بسیاری از کتابفروشی‌های قدیمی سبزوار در حال تعطیل شدن بودند، اما الان به حیات خود ادامه می‌دهند.
علیرضا فیروزی؛ مدیر کتاب‌فروشی «کافه کتاب» شهر سبزوار عنوان کرد: طی سال‌های اخیر کتاب‌فروشی‌های زیادی در سبزوار در حال تعطیلی بودند اما به کمک طرح‌های فصلی تخفیف کتاب، این موضوع مانع تعطیلی‌ها شد و به رونق فعالیت کتاب‌فروشی‌ها کمک کرد.
وی افزود: در گذشته‌ای نه‌چندان دور، چهار یا پنج کتاب‌فروشی عمومی در سبزوار فعالیت می‌کردند که حدود سه کتاب‌فروشی از میان آن‌ها قصد داشتند کاربری خود را تغییر داده و کتاب‌فروشی‌شان را تعطیل کنند.

فیروزی با بیان اینکه در یک‌سال اخیر تعداد کتاب‌فروشی‌های عمومی در سبزوار افزایش یافته است، گفت: خوشبختانه می‌توان گفت که فعالیت کتاب‌فروشی‌ها به مدد طرح‌های فصلی مثل تابستانه و پاییزه کتاب رونق گرفته است و اکنون حدود ۱۰ فروشگاه کتاب در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی، می‌توان ادعا کرد اجرای طرح‌های فصلی که هدف اصلی آن‌ها رونق دادن به کتاب‌فروشی‌ها بوده است، امید به کار را در میان کتاب‌فروشان افزایش داده و به رونق این شغل و حرفه اثرگذار در صنعت نشر کمک کرده است.

فیروزی با بیان اینکه مردم سبزوار از کتاب‌فروشی‌ها استقبال می‌کنند، یادآور شد: مردم اغلب در طول سال از کتاب‌فروشی ما استقبال خوبی دارند و به کمک طرح‌های فصلی این رونق بیشتر شده است و بسیاری از مشتریان ما در دوره اجرای طرح به کتاب‌فروشی مراجعه می‌کنند و امیدوارم مستمر باشد.

کتاب‌فروشی «کافه کتاب» سبزوار از سال ۱۳۹۰ با هدف فروش کتاب‌های عمومی تاسیس شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.