کد خبر : 24693
دیدگاه‌ها برای طرح آب‌رسانی به شهر «ششتمد» با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 16:41
-

طرح آب‌رسانی به شهر «ششتمد» با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید

ایرنا طرح آب‌رسانی به شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و با هزینه کرد ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: این طرح آب‌رسانی از طرح‌های مهم شرکت آب و فاضلاب سبزوار بود که از محل

ایرنا

طرح آب‌رسانی به شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و با هزینه کرد ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: این طرح آب‌رسانی از طرح‌های مهم شرکت آب و فاضلاب سبزوار بود که از محل اعتبارات وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و اعتبارات استانی به ثمر نشست.

حسین ریاضی افزود: آب‌رسانی به شهر ششتمد به طول ۳۰ کیلومتر از روستای دارین (مبدأ چاه آب) اجرا شد که برای آن ۴۱ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال آب و سه مخزن ۳۰۰ مترمکعبی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرایی کردن طرح آب‌رسانی به ششتمد دو ایستگاه پمپاژ، محوطه‌سازی و حصارکشی به طول ۵۳۰ متر و  تثبیت بستر در مسیل‌ها به طول هزار و ۲۰۰  متر با سنگ و ملات هم اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با اشاره به این‌که با اجرای این طرح مشکل کیفیت و کمبود آب شرب ششتمد برطرف می‌شود گفت: برای تأمین آب شرب این شهر یک حلقه چاه در روستای دارین بخش روداب به عمق ۱۸۰ متر با توان تولید ۲۰ لیتر آب شرب در ثانیه حفر شده است.

ریاضی افزود: همچنین در سفر امروز وزیر نیرو به شهرستان سبزوار شبکه‌های فاضلاب این شهر به طول ۱۵ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و عملیات ساخت شبکه جمع‌آوری فاضلاب توحید شهر و منطقه کلاته سیفر این شهر هم آغاز شد که برای این طرح‌های فاضلاب در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وزیر نیرو روز سه‌شنبه برای بهره‌برداری و کلنگ زنی سه طرح صنعت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار و افتتاح طرح آب‌رسانی روستای «رباط جز» شهرستان خوشاب به غرب خراسان رضوی سفر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.