کد خبر : 22465
دیدگاه‌ها برای طرح احسان حسینی در سبزوار اجرا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 13:20
-

طرح احسان حسینی در سبزوار اجرا شد

ایرنا طرح احسان حسینی با همکاری ۱۰۰ هیئت مذهبی سبزوار با هدف اطعام مددجویان کمیته امداد اجرا شد. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با بیان این مطلب گفت: مدت اجرای طرح احسان حسینی در دهه اول محرم است که از این طریق هیئت‌ها از محل نذورات خیران و با برپایی سفره‌های اطعام در مساجد

ایرنا

طرح احسان حسینی با همکاری ۱۰۰ هیئت مذهبی سبزوار با هدف اطعام مددجویان کمیته امداد اجرا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با بیان این مطلب گفت: مدت اجرای طرح احسان حسینی در دهه اول محرم است که از این طریق هیئت‌ها از محل نذورات خیران و با برپایی سفره‌های اطعام در مساجد از مددجویان این نهاد نیز برای پذیرایی دعوت می‌کنند.

محمد داورزنی افزود: علاوه بر مشارکت هیئت‌ها ۱۰ پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار در روزهای تاسوعا و عاشورا در قالب طرح احسان حسینی نذورات مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی اضافه کرد: طرح احسان حسینی به نیت جمع‌آوری نذورات مردمی برای کمک به محرومان و نیازمندان و گسترش فرهنگ احسان در جامعه انجام می‌شود.

او ادامه داد: سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی در شهرستان سبزوار جمع‌آوری شد که پیش‌بینی امسال جمع‌آوری ۱۶ میلیارد ریال است.

هم‌اکنون ۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۳۰۶ هزارنفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.