کد خبر : 29242
دیدگاه‌ها برای طرح صیانت در معرض نقد غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:58
-

طرح صیانت در معرض نقد غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای است

نماینده مردم سبزوار گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران از کسب و کارها حمایت می کند، اما همچنان در معرض نقد غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای قرار دارد. «بهروز محبی نجم آبادی» در نشست علنی امروز- چهارشنبه – در نطق میان دستور خود گفت: دولت بدون بیان واقعیت‌های موجود با قدرت و اقدامات مفیدی  با عبور از مشکلات

نماینده مردم سبزوار گفت: طرح حمایت از حقوق کاربران از کسب و کارها حمایت می کند، اما همچنان در معرض نقد غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای قرار دارد.

«بهروز محبی نجم آبادی» در نشست علنی امروز- چهارشنبه – در نطق میان دستور خود گفت: دولت بدون بیان واقعیت‌های موجود با قدرت و اقدامات مفیدی  با عبور از مشکلات تمهیدات عبور از بحران‌ها را فراهم ساخت و مصمم است تا معضلات و مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برساند.

 نماینده مردم  سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن گفت: اهتمام جدی و توفیق دولت مردمی در مهار ویروس کرونا و واکسیناسیون گسترده و سریع نشان داد که بحران‌ها با همه بزرگی و گستردگی در مقابل اراده انقلابی و جهادی جهادگران کوچک و حقیر است؛ از دولت درخواست داریم با حمایت جدی از واکسن تولید داخل به ویژه شرکت‌هایی که با همراهی شرکت‌های معتبر خارجی توفقیات ارزشمندی داشته اند، موانع جدی و پیش روی فعالان این حوزه مهم را برطرف سازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی افزود: وقت آن است که با تثبیت قیمت‌ها به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز طبقات آسیب پذیر تدبیری شایسته و درخور از سوی دولت و مجلس اتخاذ شود تا مردم این تغییرات منطقی و تصمیمات عاجل و دقیق را در زندگی روزمره حس کنند.

محبی نجم‌آبادی با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، گفت: این طرح علیرغم اظهارت مکرر و صریح طراحانی که اجرای آن را در راستای حمایت از کسب و کارها و اقدامات قانونی می‌دانند همچنان مورد نقد منصفانه و اظهارات غیرواقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای است در حالی که فضای مجازی بی در و پیکر و تحت مدیریت غیرقانونی در ماه‌های اخیر نشان داده که اگر مهار نشود آسیب‌های جبران ناپذیری به شدت به عموم مردم و مال، جان و ناموس آنها وارد می‌کند.

نمایندۀ مردم  سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن در مجلس اضافه کرد: این که فضای مجازی که امروزه فضای واقعی است به میدان کلاه‌برداری‌های گسترده، هتک حرمت‌ها، قانون‌شکنی‌ها تبدیل شده و کسب و کارهای قانون‌مند و پاسخگو را به مخاطره اندازد، هرگز مورد قبول سکولارترین و لیبرال‌ترین حاکمیت‌ها هم نیست؛ حذف صفحه برخی از فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ماه‌های اخیر نشان داد اگر تدبیری نشود در آینده آسیب‌پذیری جدی متوجه عموم مردم خواهد بود.

وی افزود: مواضع جمهوری اسلامی بر اساس سه اصل حکمت، مصلحت و عزت پیگیری می شود و سیاست‌های کشور درباره مسائلی که پیرامون کشورمان اتفاق افتاده و رویکرد منطقه‌ای و مراودات با شرق به طور کامل حساب شده و مبتنی بر منافع ملی و واقعیات است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه غم انگیز و نسل‌کشی در قندوز افغانستان  گفت: همراهی غیرمنطقی برخی خبرگزاری‌ها و مطبوعات معلوم الحال در این واقعه هرگز در مسیر منافع ملی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.