کد خبر : 24852
دیدگاه‌ها برای طرح مثلث اقتصادی رغبت به سرمایه‌گذاری را بیشتر کرده است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 17:59
-

طرح مثلث اقتصادی رغبت به سرمایه‌گذاری را بیشتر کرده است

ایرنا فرماندار داورزن گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی که از سوی استاندار خراسان رضوی ارائه شد رغبت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این شهرستان را بیشتر کرده است. حسین اسداللهی روز شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی داورزن افزود: طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تائید و حمایت مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفته و همه

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی که از سوی استاندار خراسان رضوی ارائه شد رغبت بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این شهرستان را بیشتر کرده است.

حسین اسداللهی روز شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی داورزن افزود: طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تائید و حمایت مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفته و همه نهادها و مردم در آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی سیم و کابل و ریخته‌گری فولاد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی داورزن آغاز شده است.

اسداللهی گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در ناحیه صنعتی شهرستان داورزن زمینه جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ۱۸ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۹۸ نفر در این شهرستان عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها اشتغال جوانان و بهبود معیشت مردم و علاوه بر آن افزایش درآمد شهرداری و دهیاری‌های شهرستان داورزن را در پی دارد.

ناحیه صنعتی داورزن در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۱۲ کیلومتری مرکز این شهرستان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.