کد خبر : 32063
دیدگاه‌ها برای طرح مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در سبزوار کلید خورد  بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 19:29
-

طرح مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در سبزوار کلید خورد 

فرمانده انتظامی سبزوار: طرح مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان آموزشی در این شهرستان با هدف گسترش بوم کارآفرینی، نوآفرینی و ایده پردازی منجر به اشتغال، آغاز شد.

سرهنگ حسین بیات مختاری در آیین آغاز این طرح اظهار داشت: این نمایشگاه با نام ایده آرا، به عنوان نخستین رویداد در حوزه یادشده، برای حمایت از ایده‌ها و نوآوری‌های سربازان این فرماندهی و سربازان آموزشی آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (ع) سبزوار برپا شده و ایجاد مشارکت اجتماعی در مسیر تولید و ارتقای بوم کارآفرینی، توانمندسازی سربازان در حین خدمت و همچنین پرورش و جذب سربازان مستعد پیشرفت در زمینه ایده‌پردازی خلاق که منجر به تولید و اشتغال‌زایی در جامعه باشد، از دیگر اهداف تشکیل آن است.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این نمایشگاه از تمام گروه‌های سربازی که طرح ایده‌های نو، کسب و کارهای نوپا یا طرح‌های اولیه کارشناسی شده مستعد پیشرفت را به دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی ارائه داده‌اند، دعوت شده تا نسبت به ارائه ایده، طرح کسب و کار یا محصول خود به بازدید کنندگان و مراکز علمی اقدام نمایند.
سرهنگ بیات مختاری افزود: مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، سازماندهی و پشتیبانی علمی، تخصصی و پرورش ایده‌های برتر سربازان را در این رویداد بر عهده دارد و خدمات علمی و مشاوره‌ای مطلوبی را به سربازان ایده‌پرداز و کارآفرین ارائه می‌دهد.
نمایشگاه ایده آرا در محل آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه سبزوار برای نخستین بار در حوزه کشف استعدادهای سربازان برپا شده است که تیم‌های شرکت کننده از مشوق‌های لازم از سوی فراجا و دستگاه‌های اجرایی و سامانه بانکی شهرستان بهره‌مند می‌شوند.
آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت جوادالائمه (ع) سبزوار حدود ۲ هزار نفر را زیر پوشش آموزشی‌ دارد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.