کد خبر : 1233
دیدگاه‌ها برای طرح های مهم در دست اقدام سال۹۳ اداره ی سواد آموزی سبزوار اعلام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1393 - 20:28
-

طرح های مهم در دست اقدام سال۹۳ اداره ی سواد آموزی سبزوار اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ رئیس اداره ی سواد آموزی سبزوار طرح های مهم در دست اقدام سال۹۳ اداره ی سواد آموزی سبزوار را اعلام کرد. حسن دامرودی، آموزش اولیا، باسوادی کودکان و نوجوانان گروه سنی۱۰تا۲۰ساله و انسداد مبادی بی سوادی را از جمله ی طرح های مهم در دست اقدام

nehzatبه گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ رئیس اداره ی سواد آموزی سبزوار طرح های مهم در دست اقدام سال۹۳ اداره ی سواد آموزی سبزوار را اعلام کرد.

حسن دامرودی، آموزش اولیا، باسوادی کودکان و نوجوانان گروه سنی۱۰تا۲۰ساله و انسداد مبادی بی سوادی را از جمله ی طرح های مهم در دست اقدام سال جاری اداره ی سواد آموزی سبزوار برشمرد.

وی افزود: ۹۰درصد کار پالایش اطلاعات طرح آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان انجام شده است. در این طرح ۶۵۰نفر از اولیای بی سواد زیر پوشش قرار می گیرند.

رئیس اداره ی سواد آموزی سبزوار خاطر نشان کرد: در طرح با سوادی کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۲۰ ساله ۱۶۰ نفر شناسایی شده اند که باید با کمک نهادهایی چون فرمانداری، ثبت احوال، بهزیستی و اداره ی پست آدرس آن ها مشخص و برای تحت پوشش سواد قرار دادن آن ها آموزشگر بفرستیم.

وی گفت: دبیری طرح انسداد مبادی بی سوادی به آموزش ابتدایی واگذار شده است.

وی با توجه به پیشنهاد مقام عالی وزارت مبنی بر ایجاد یک کلاس سوادآموزی در هر مدرسه افزود: تا پایان سال ۹۴ جشن شکرگذاری پایان بی سوادی در شهرستان سبزوار برگزار می گردد.

حسن دامرودی گفت: در جهت اجرای طرح سواد در سال۹۲ حدود ۱۴۰کلاس با تعداد ۴۰۰ شرکت کننده تشکیل شده که از این میزان ۲۰۰ نفر قبول شده اند. طرح سواد در سال جاری نیز تاکنون ۴۵کلاس با تعداد ۱۲۵ نفر شرکت کننده تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح تحکیم سال۹۲ نیز با ۲۰ کلاس و ۲۰۰نفر شرکت کننده تعداد ۱۵۰ نفر قبولی داشته است. طرح تحکیم در سال۹۳ تاکنون ۵ کلاس و ۵۰ نفر شرکت کننده داشته است.آموزشگر

وی افزود: طرح انتقال سال۹۲ با ۳۰ کلاس ۲۷۰ نفر شرکت کننده داشته است که از این تعداد، ۱۷۰نفر موفق شده اند گواهینامه ی قبولی دریافت کنند. البته اجرای این طرح به دلیل این که هنوز از طرف اداره ی کل سهمیه ای تعلق نگرفته است به نیمه ی دوم سال موکول شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای تمامی ۵۲۰ نفری که در این طرح ها قبول شده اند؛ کارنامه ی قبولی صادر شده است.

وی گفت: به منظور بهبود فرآیند آموزشی؛ برای کلیه ی آموزشگران کلاس توجیهی برگزار شده و ضمن توزیع لوح فشرده آموزشی، کتاب های آموزشی به صورت رایگان نیز به آموزشگران تحویل داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.