کد خبر : 17908
دیدگاه‌ها برای طلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اوقاف سبزوار از ادارات دولتی بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 9:28
-

طلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اوقاف سبزوار از ادارات دولتی

خبرگزاری فارس رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال این شهرستان گفت: تعلل ادارات دولتی در پرداخت اجاره بهای مکان‌های وقفی سبب کندی اجرای طرح‌های عمرانی این نهاد شده است. حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ و حراست

خبرگزاری فارس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال این شهرستان گفت: تعلل ادارات دولتی در پرداخت اجاره بهای مکان‌های وقفی سبب کندی اجرای طرح‌های عمرانی این نهاد شده است.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ و حراست از موقوفه‌‌ها است، افزود: عدم پرداخت اجاره بهای سبب تاخیر در اجرای نیات واقفین در شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: برای وصول مطالبات و عمل به‌نیات واقفان مذاکراتی با مسؤولان ادارات انجام شده و ظرف چهار ماه گذشته ۲۳ میلیون تومان از بدهی آنها بابت اجاره محل وصول شده است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز گفت: بخش زیادی از مطالبات موقوفه‌ای مربوط به‌دستگاه‌های دولتی بوده که این موضوع خوشایند نظام اسلامی نیست.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری افزود: توان پرداخت معوقات موقفات به‌صورت یک چا محدودیت منابع اداری ندارد و باید نسبت به‌آن تعین تکلیف شد.س

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.