دیدگاه‌ها برای طنز: نحنُ پنجاهون، تقبل مِنا هذالانگشت! بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 22:57
-

طنز: نحنُ پنجاهون، تقبل مِنا هذالانگشت!

توجه توجه! این متن (شکوائیه‌ی پنجاه نفر علیه علی مطهری ) از آنجا که توسط پنجاه نفر از نماینده های مجلس، (شوخی نیست! پنجاه نفر که در کار وضع قانون خیلی واردند) تهیه شده؛ پر از ادله‌ی بسیار پیچیده‌ی فلسفی، حقوقی، تحلیل و تفسیر اصولی، منطقی و تطبیقی می‌باشد. لطفا چنانچه سابقه‌ی سردرد، سرگیجه یا میگرن دارید

mohammad-ebrahim-akbari

محمد ابراهیم اکبری

توجه توجه! این متن (شکوائیه‌ی پنجاه نفر علیه علی مطهری ) از آنجا که توسط پنجاه نفر از نماینده های مجلس، (شوخی نیست! پنجاه نفر که در کار وضع قانون خیلی واردند) تهیه شده؛ پر از ادله‌ی بسیار پیچیده‌ی فلسفی، حقوقی، تحلیل و تفسیر اصولی، منطقی و تطبیقی می‌باشد. لطفا چنانچه سابقه‌ی سردرد، سرگیجه یا میگرن دارید نخوانید.
از ما گفتن بود؛ نخوانید لطفاً.

متاسفانه! صد متاسفانه، هزار و سیصد متاسفانه! نامبرده عوض تمکین به قوانین جاری هنگامی که چند نفره به او چنگ زده بودیم تا به زیرش کشیم در مقابل قانون جاذبه‌ی زمین مقاومت می‌نمودند.

به پیر، به پیغمبر، به امام زاده بیژن، که ما پنجاه نفر اصلاً با قیافه‌ی ایشان مشکل داریم! خوب مشکل ما مشکل نظام هم هست! به صلاح مملکت نیست که ما از قیافه‌ی کسی خوشمان نیاید. خدا شاهد است.

تولد ایشان در کدام بیمارستان ثبت شده؟! چرا ما یادمان نمی‌آید؟! چرا رونوشتی از گزارش تولدشان به دست ما نرسیده؟! اصلاً چرا ایشان راست راست راه می‌رود، گاهی لبخند می‌زند! حتی دیده شده هنگام سرماخوردگی شدید با سرفه‌ها و عطسه‌های پی‌درپی فضا را دشمن شاد می‌کند.

هنگامی که ما چند نفر چنگ انداختیم متاسفانه نام برده در کمال پررویی سر و صورتشان را جلو نیاوردند که خوب خونی مونی شود و فقط قسمت کمی از انگشتش زخمی شد؛ که این نسبت به آنچه برادران در عراق و شام انجام می‌دهند در پیشگاه خدا بسیار ناچیز و مایه‌ی خجالت است واقعاً!

در روز حادثه دیده شد در جریان آسیب دیدن انگشت نام برده، گلوبول‌های سفید و قرمز خون ایشان هماهنگ با میزان ضرب و جرح دست به تغییرات محسوس و هماهنگی زده اند که با توجه به هماهنگ عمل کردن دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی دشمن در این گونه موارد، سوالات و ایضاً نتایج زیادی در ذهن ما ایجاد کرده است که هرگاه مقامات محترم قضایی و امنیتی صلاح بدانند به صورت محرمانه تقدیم خواهد شد.

در پایان، اسامی خود را برای اینکه ریا نشود به هیچ وجه درج نکرده و نخواهیم کرد. / وبلاگ کوه‌مش

50nafar

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.