کد خبر : 30857
دیدگاه‌ها برای ظرفیت اسکان ۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس سبزوار فراهم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 18:59
-

ظرفیت اسکان ۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس سبزوار فراهم شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ظرفیت اسکان بیش از ۲ هزار مسافر و زائر نوروزی در شبانه روز با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان فراهم شده است. حسین ابراهیمی کردیانی در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر سبزوار افزود: ستاد اسکان شهرستان سبزوار آماده میزبانی از  زائران و مسافران نوروزی است، کمیته‌های ۱۴

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ظرفیت اسکان بیش از ۲ هزار مسافر و زائر نوروزی در شبانه روز با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان فراهم شده است.

حسین ابراهیمی کردیانی در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر سبزوار افزود: ستاد اسکان شهرستان سبزوار آماده میزبانی از  زائران و مسافران نوروزی است، کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد خدمات سفر در این شهرستان نیز فعال شدهاند.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی ناپایدار  ابتدای سال جدید، ۴۰۰ مورد اسکان اضطراری در صورت شرایط بحرانی پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده اصلی تهران – مشهد و  میقات الرضا افتخار و توفیق خادمی زائران  بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را نصیب مسئولان و  مردم این منطقه کرده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: اعضای ستاد خدمات سفر برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را به منظور میزبانی شایسته از زائران رضوی و مسافران نوروزی با رعایت الزامات بهداشتی فراهم کرده اند.

 کردیانی افزود: تمامی نشست‌ها و کارگروه‌های مرتبط با خدمات سفر شهرستان  شامل تنظیم بازار، مدیریت بحران، امنیت غذایی، شورای ترافیک و شورای تامین طی روزهای گذشته برگزار و  تصمیمات مناسب در همه حوزه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

وی گفت: همچنین تمامی مسئولان دستگاهای خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان سبزوار در تعطیلات نوروز حضور فعالی دارند.

وی اظهار داشت: با همکاری شهرداری سبزوار و نیروی انتظامی، ایستگاه‌های راهور و انتظامی در سطح شهر و جاده‌های ورودی شهرستان مستقر و ایستگاه گشت سیار راهور و ایستگاه صلواتی  آستان قدس در محور ارتباطی شهرستان مستقر شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین در مسیر  پلیس راه شهرستان ایستگاه استقبال از زائران و کمیته اطلاع رسانی با همیاری پلیس، هلال احمر، اورژانس و ستاد اسکان فعال شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.