کد خبر : 31345
دیدگاه‌ها برای عبدالباقی‌های سبزوار را دریابیم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 12:49
-

عبدالباقی‌های سبزوار را دریابیم

عبدالباقی‌های سبزوار

سبزواریان

هفته جاری تمام ایران در سوگ قربانیان حادثه آبادان فرو رفت. رسانه‌های رسمی و صفحه‌های شخصی در فضای مجازی پر است از ابراز احساسات، تحلیل و سخن در مورد فروریختن ساختمان متروپل، مالک آن و مقصران حادثه.
در کنار همه این نکات، می‌توانیم نگاهی معطوف به آینده نیز در مورد چنین حوادثی داشته باشیم، اینکه چه خطرات دیگری از این دست ما را تهدید می‌کند؟

همین شهرستان‌های ما، همین منطقه غرب خراسان رضوی، عبدالباقی ندارد؟ مگر نیستند کسانی که اسمشان پشت پروژه‌ها و مؤسسه‌های بزرگ مدام شنیده می‌شود؟ کسانی که در زمان انتخابات، اسپانسر مالی می‌شوند و در سال‌های بعد، چراغ خاموش، سند جابجا می‌کنند، املاک تصرف می‌کنند و پروژه‌های کلان دولتی به عهده می‌گیرند؟

تقریباً همه ما اسامی این افراد را می‌دانیم ولی فعلا همه ساکت هستند. باید حتماً حادثه‌ای از جنش متروپل، یک ملت زا در سوگ بنشاند تا بعد بپردازیم به این دست‌های قدرتمند پشت پرده؟
پروانه‌ها، مجوزها، قوانین و دیگر موانع، برای این افراد «در سایه» به راحتی رفع و رجوع می‌شود و بعد از سال‌ها که همه متوجه می‌شوند دیگر کار از کار گذشته و آب رفته به جوی باز نمی‌گردد!

هشدار بدهیم به آن‌ها که دستشان می‌رسد، به آن‌ها که ناظر هستند و قلمشان قدرت اعمال قانون دارد که زودتر از دیر شدن، این عبدالباقی‌ها را شناسایی و متوقف کنند، چرا که با کلیدواژه «توسعه» دارند خطرناک‌ترین پروژه‌ها را در منطقه بنا می‌نهند! همین حالا یکی از برج‌های معروفشان شکم کرده و معلوم نیست چند سال بعد، سبزوار مثل آبادان شود و برج فلان، مثل متروپل، فروریزد!

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.