کد خبر : 14921
دیدگاه‌ها برای عرصه منابع طبیعی سبزوار با سه جنگلبان حراست می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 - 8:51
-

عرصه منابع طبیعی سبزوار با سه جنگلبان حراست می شود

سبزوار نیوز / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: ۸۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی این شهرستان در بخش های روداب، ششتمد و مرکزی با سه جنگلبان حراست می شود. ه گزارش سبزوار نیوز عباسعلی کیانی فرد  افزود: طبق میانگین کشوری برای هر ۱۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی یک نیروی یگان حفاظت

سبزوار نیوز / رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: ۸۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی این شهرستان در بخش های روداب، ششتمد و مرکزی با سه جنگلبان حراست می شود.

ه گزارش سبزوار نیوز عباسعلی کیانی فرد  افزود: طبق میانگین کشوری برای هر ۱۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی یک نیروی یگان حفاظت وجود دارد که براین اساس سبزوار با کمبود پنج نیروی یگان حفاظت مواجه است.
وی با اشاره به مشارکت مردم و افراد محلی در حفاظت از عرصه منابع طبیعی اظهار داشت: در یکسال گذشته با تلاش نیروهای یگان حفاظت منایع طبیعی ۴۷ هکتار از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.
وی با بیان اینکه ۳۵ هزار هکتار از عرصه های طبیعی سبزوار در کانون بحران فرسایش بادی قرار دارد گفت: تخریب تاغزارها از سوی سودجویان یکی دیگر از مشکلات اداره منابع طبیعی است که مقابله با آن نیاز به تجهیزات و نیروی بیشتر دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.