کد خبر : 18532
دیدگاه‌ها برای عضویت بیش از ۴۰ هزار نفر در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 9:05
-

عضویت بیش از ۴۰ هزار نفر در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

خبرگزاری فارس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سبزوار اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ کانون در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ کانون ثابت، ۱۰ کانون سیار و دو مرکز پستی است. ابراهیم زره‌ساز افزود: بیش از

خبرگزاری فارس

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سبزوار اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ کانون در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۳۵ کانون ثابت، ۱۰ کانون سیار و دو مرکز پستی است.

ابراهیم زره‌ساز افزود: بیش از ۴۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان خراسان عضو کانون‌های پرورش فکری هستند.

وی ادامه داد: در اکثر شهرستان‌ها یخراسان رضوی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است و قشر کودکان و نوجوانان برای  مسؤولان دستگاه‌های اجرایی اهمیت زیادی دارد.

زره‌ساز بیان کرد: کانون‌های پستی خراسان رضوی قدمت زیادی دارد و مناطقی که دسترسی به آن‌ها دشوار است، به صورت بسته‌های حمایتی به دانش‌آموزان و فعالان کانون‌های پستی داده می‌شود.

وی تاکید کرد: به لحاظ امکانات و تجهیزات در کانون‌های سیار ضعف داریم و براساس رایزنی‌های انجام شده با سازمان مدیریت برنامه استانداری خراسان رضوی به دنبال بروزرسانی کتاب‌ها و فضاهای تجهیزاتی تکنیکی پخش فیلم در مناطق روستایی استان هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی تصریح کرد: مربیان سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حداقل ۹۰ الی ۱۰۰ روستا را به صورت مستقیم پوشش می‌دهند.

زره‌ساز بیان کرد: هم اکنون ۹۰ مربی در کانون‌های پرورش فکری استان وجود دارد که از این تعداد ۱۲ مربی سیار هستند.

وی گفت: برای پوشش حاشیه شهرهای بزرگ در خراسان رضوی با کمبود اعتبار مواجه هستیم و برای اجرای فعالیت پرورشی و فکری برای کودکان و نوجوانان به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، افزود: بازیابی هویت ملی و مذهبی برای نسل نوپای انقلاب اسلامی برای کودکان و والدین یکی از اهداف اصلی ما است.

زره‌ساز یادآور شد: فعالیت‌های زیرساختی در عرصه تئاتر در استان در دستور کار قرار دارد و همچنین پاتوق تئاتر تخصصی کودک در مشهد راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.