کد خبر : 26762
دیدگاه‌ها برای عضو کمیسیون صنایع مجلس: توقف تولید پراید عامل افزایش قیمت خودرو است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 15:08
-

عضو کمیسیون صنایع مجلس: توقف تولید پراید عامل افزایش قیمت خودرو است

ایرنا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توقف تولید پراید عامل بی‌ثباتی و افزایش قیمت خودرو در بازار شده است. رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: توقف تولید ۲ مدل خودرو پراید بدون جایگزینی محصولات در خطوط تولید، قیمت‌های سرسام‌آور را به همراه داشته است. وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحریم و محدودیت واردات خودرو و

ایرنا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توقف تولید پراید عامل بی‌ثباتی و افزایش قیمت خودرو در بازار شده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر افزود: توقف تولید ۲ مدل خودرو پراید بدون جایگزینی محصولات در خطوط تولید، قیمت‌های سرسام‌آور را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحریم و محدودیت واردات خودرو و نبود خودروهای جایگزین، سازمان استاندارد توقف تولید خودرو پراید را به زمان دیگر موکول نماید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توقف تولید خودرو پراید تأمین خودرو در بازار را دچار مشکل کرده و برخی سودجویان در پی خریداری و نگهداری این خودرو شده‌اند.

وی افزود: همچنین در شرایط کنونی سایر خودروها نمی‌توانند نیازهای جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد را تأمین کنند که این عوامل افزایش قیمت خودرو را رقم زده است.

سبحانی فر ادامه داد: راهکار اجرایی در شرایط کنونی ممنوعیت توقف خودرو پراید از سوی سازمان استاندارد و تداوم تولید آن با رعایت  سایر استاندارهای لازم است.

وی گفت: با محدودیت تردد و کاهش سرعت خودرو پراید در جاده‌ها و در پی آن اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی، می‌توان آمار حوادث و تلفات جاده‌ای را تا حدودی کاهش داد.  

این نماینده مجلس با بیان اینکه قیمت خودرو بر مبنای عرضه و تقاضا تعیین می‌شود افزود: توقف تولید خودرو پراید زمانی جلو نوسانات بازار خودرو و سوءاستفاده سوداگران را می‌گیرد که با تولید خودرو ارزان و جایگزین اقشار  کم‌درآمد توان خرید داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین باید با اعمال محدودیت برای ثبت‌نام خودرو تمهیداتی فراهم شود که ثبت‌نام کنندگان خودرو را برای استفاده و رفع نیاز و نه به‌عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.