کد خبر : 28747
دیدگاه‌ها برای علوم پزشکی سبزوار: مسلم که واکسن زد، نگرانی‌ها کم شد و بسیاری از نیروهایمان ثبت‌نام کردند تا واکسن بزنند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 21:32
-

علوم پزشکی سبزوار: مسلم که واکسن زد، نگرانی‌ها کم شد و بسیاری از نیروهایمان ثبت‌نام کردند تا واکسن بزنند

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از تزریق واکسن به رئیس این دانشگاه در آغاز واکسیناسیون دفاع کرد.

محمد باقرزاده، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در جوابیه‌ای که در واکنش به یک مطلب سایت سلام‌سربدار منتشر کرده، علت تزریق واکسن به رئیس این دانشگاه را کاهش بی‌اعتمادی به واکسن اسپونتیک‌وی عنوان کرده‌است.

واکسیناسیون در سبزوار، ماه‌ها پیش با تزریق واکسن به علیرضا مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آغاز شد. این موضوع با انتقادهای گسترده‌ای روبرو شد. منتقدان می‌گفتند این اقدام مسلم، اولویت‌بندی کشوری واکسیناسیون را نقض کرده.

حالا این دانشگاه در پاسخ به مطلبی با همین موضوع که مسلم را به استفاده از رانت متهم کرده، از بی‌اعتمادی پدیدآمده نسبت به واکسن روسی نوشته و افزوده که در سبزوار، فقط ۷ نفر برای تزریق واکسن ثبت‌نام کرده‌بودند.

این جوابیه اضافه می‌کند، از این رو بود که مسلم و چند رئیس دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، اقدام به تزریق واکسن کردند تا به گفته علوم پزشکی سبزوار، «احساس نگرانی در مردم و نیز کادر بهداشت و درمان کاسته شود».

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین می‌گوید پس از آن‌که مسلم و چند مسئول این دانشگاه واکسن زدند، نگرانی‌ها کاهش یافت و جمع زیادی از نیروهای کادر درمان برای دریافت واکسن ثبت‌نام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.