کد خبر : 22011
دیدگاه‌ها برای عملیات روانی دشمن علیه انقلاب منتهی به شکست شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 12:59
-

عملیات روانی دشمن علیه انقلاب منتهی به شکست شده است

ایرنا فرماندار سبزوار گفت: اقتدار سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی و دولت امسال به مراتب بهتر از سال گذشته است که این موضوع نمایانگر شکست دشمن در جنگ روانی و رسانه‌ای است. احمد برادران روز شنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود:

ایرنا

فرماندار سبزوار گفت: اقتدار سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی و دولت امسال به مراتب بهتر از سال گذشته است که این موضوع نمایانگر شکست دشمن در جنگ روانی و رسانه‌ای است.

احمد برادران روز شنبه در مراسم گلباران گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: هم‌اینک اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و ایران اسلامی امروز به قدرتی تأثیرگذار در عرصه بین‌المللی تبدیل شده است.

احمد برادران ادامه داد: طراحی دشمن در جنگ اقتصادی و روانی پایان دادن به عمر انقلاب اسلامی در سال گذشته بود که خواب آن‌ها تعبیر نشد.  

فرماندار سبزوار گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی در پی تضعیف نظام است اما امروز با تمام  تجهیزات و قوا با ترفند جدید جنگ روانی و رسانه‌ای وارد میدان شده است.

برادران افزود: جنگ اقتصادی و روانی دشمن باهدف زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام، ناکارآمدی مسئولان و القای یاس و ناامیدی نزد افکار عمومی و جوانان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: استقلال و آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا حاصل شد و وصیت شهدا به کارگزاران نظام و ملت پاسداری و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است.

فرماندار سبزوار  با اشاره به حفظ انسجام ملی در شرایط کنونی کشور گفت: رمز پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی در دو عامل مقصد عالی نظام و وحدت کلمه و یکپارچگی مردم است.  

در نخستین روز هفته دولت فرماندار و مدیران شهرستان سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهرستان نسبت به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا پیمان دوباره بستند.

شهرستان سبزوار ۹۴۷ شهید، سه هزار و ۱۵۶ جانباز  و ۲۶۵ آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.