کد خبر : 27060
دیدگاه‌ها برای عنابستانی انتشار تصویر امروزش را «شیطنت ناجوانمردانه رسانه‌ای» دانست بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 15:42
-

عنابستانی انتشار تصویر امروزش را «شیطنت ناجوانمردانه رسانه‌ای» دانست

علی‌‌اصغر عنابستانی، انتشار تصویر امروزش در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس را «شیطنت ناجوانمردانه رسانه‌ای» دانست و افزود که این عکس مربوط به پیش از آغاز جلسه بوده است. به گزارش سبزواریان، صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس، یک پست اینستاگرامی که در تلفن همراه نماینده سبزوار در مجلس یازدهم نمایش داده می‌شد، سوژه رسانه‌های

علی‌‌اصغر عنابستانی، انتشار تصویر امروزش در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس را «شیطنت ناجوانمردانه رسانه‌ای» دانست و افزود که این عکس مربوط به پیش از آغاز جلسه بوده است.

به گزارش سبزواریان، صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه مجلس، یک پست اینستاگرامی که در تلفن همراه نماینده سبزوار در مجلس یازدهم نمایش داده می‌شد، سوژه رسانه‌های کشوری شد.

عنابستانی در واکنش، استوری‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «دولتی‌ها ترس برشان داشته و روند تخریب کسانی‌که می‌دانند موی دماغ‌شان خواهند شد از همان روز اول شروع شده است.» او در حالی این موضوع را به هواداران دولت مرتبط دانسته که این تصویر در بسیاری از رسانه‌های کشوری فارغ از جناح‌بندی‌ها منتشر شد. برخی رسانه‌های محلی منتقد دولت نیز در سبزوار، این تصویر را منتشر کردند. علی‌‌اصغر عنابستانی یکی از چهره‌های منتقد دولت است؛ او در دولت احمدی‌نژاد نیز مسئولیت‌هایی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.