کد خبر : 32123
دیدگاه‌ها برای عنابستانی: تاریخ به احترام آیت‌الله حائری خواهد ایستاد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 13:34
-

عنابستانی: تاریخ به احترام آیت‌الله حائری خواهد ایستاد

قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد و همه به این مرد بزرگ ادای احترام و برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنیم و در آستانه اربعین برای مردم عزیز عراق آرامش و پیشرفت را خواهانیم.

نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر عنابستانی در جلسه امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: یک بار دیگر نقشه دشمن برای ایجاد فتنه در بین شیعیان با نقش‌آفرینی ویژه مرجعیت فهیم خنثی شد.

وی با بیان اینکه همه باید به حضرت آیت الله سید کاظم حائری شیرازی که از شاگردان مبارز و برجسته آیت الله شهید محمد باقر صدر بود و به عنوان یک مجاهد قوی و برجسته در صحنه جهانی می درخشد ادای احترام کنیم»، خاطرنشان کرد: به خاطر عظمت علمی، شهید صدر مردم را به آیت الله حائری شیرازی ارجاع داد و ایشان نیز که در کتب مختلف خود از جمله ولایت الامر فی عصر الغیبه همه را به ولایت فقیه ارجاع داده بود، در اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به نایب الامام حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید.

این نماینده مجلس گفت: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد و همه به این مرد بزرگ ادای احترام و برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنیم و در آستانه اربعین برای مردم عزیز عراق آرامش و پیشرفت را خواهانیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.