کد خبر : 14689
دیدگاه‌ها برای عیادت و دلجویی خدام رضوی از مصدومان عراقی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 14:29
-

عیادت و دلجویی خدام رضوی از مصدومان عراقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این خادمان با در دست داشتن پرچم متبرک حرم منور رضوی فضای معنوی و روح بخشی را برای مصدومان عراقی ایجاد کردند و ضمن عیادت و اهدا بسته های متبرک حرم رضوی(ع) برای مصدومان این حادثه دلخراش از خداوند منان طلب شفا و سلامتی آرزو کردند. در این دیدار، رئیس بیمارستان امداد سبزوار با

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این خادمان با در دست داشتن پرچم متبرک حرم منور رضوی فضای معنوی و روح بخشی را برای مصدومان عراقی ایجاد کردند و ضمن عیادت و اهدا بسته های متبرک حرم رضوی(ع) برای مصدومان این حادثه دلخراش از خداوند منان طلب شفا و سلامتی آرزو کردند.
در این دیدار، رئیس بیمارستان امداد سبزوار با ارائه گزارشی از وضع مصدومان این حادثه گفت: در این حادثه دلخراش ۸نفر فوت شدند و از ۹ مجروح بستری در بیمارستان ۷ نفر به علت شدت جراحات تحت عمل جراحی قرار گرفتند که هم اکنون حال جسمانی آنان رو به بهبودی است و تا یک هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهند شد.
حسین وزیری گفت: ۶نفر از مصدومان کودک هستند که هم اکنون با مراقبت های ویژه، شرایط جسمانی آنها رو به بهبودی است.
حادثه واژگونی اتوبوس مسافری حامل زائران عراقی در مسیر برگشت در محور سبزوار- داورزن دو شب گذشته به علت خستگی و خواب آلودگی راننده روی داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.