کد خبر : 9663
دیدگاه‌ها برای فاز دوم ارگ امیریه در سال جاری عقد قرارداد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 19:21
-

فاز دوم ارگ امیریه در سال جاری عقد قرارداد می شود

سبزواریان: شهردار سبزوار از عقد قراداد با پیمانکار فاز دوم ارگ امیریه در سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی با بیان اینکه فاز نخست ارگ امیریه بدون اوراق مشارکت مالک و سرمایه گذار آغاز شد، افزود: اوراق مشارکت برای فاز دوم ۷۰ میلیارد تومان است. وی با

amirieسبزواریان: شهردار سبزوار از عقد قراداد با پیمانکار فاز دوم ارگ امیریه در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، دکتر محمد علی طالبی با بیان اینکه فاز نخست ارگ امیریه بدون اوراق مشارکت مالک و سرمایه گذار آغاز شد، افزود: اوراق مشارکت برای فاز دوم ۷۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه طرح امیریه ۶ فاز دارد، اظهار داشت: فاز نخست که کاروانسرای اعظمی است آغاز شده، فاز دوم را امسال آغاز خواهیم کرد، مقدمات فاز ۳ شروع شده که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم تملکش را داشته باشیم.

دکتر طالبی اضافه کرد: فاز ۴ و ۵ این ارگ نیز مطمئنا به سال های آینده خواهد افتاد. مابقی پروژه را را طبق طرح، ساکنین خود تجمیع و تفکیک و احیا می کنند.

شهردار سبزوار بیان کرد: مالکین غیر از مداخله مستقیم می توانند از وام های بافت فرسوده و بسته های تشویقی استفاده کنند. برای صدور پروانه تخفیف هایی مناسب در نظر گرفته شده که برای دریافت آنها باید به شهرداری مربوطه مراجعه کنند. تنها الزام این است که نمی توانند برخلاف مصوبات تعیین شده کار کنند اما از لحاظ زمانی اجباری نیست.

او اضافه کرد: این طرح به دلیل موقعیعت مناسب بسیار سود آور است که حتی تا حدود ۸۳ درصد سود برای این طرح تخمین زده می شود و همین باعث می شود سرمایه گذار سعی کند کار را با سرعت انجام دهد مگر اینکه به موانع فیزیکی برخورد کند.

شهردار سبزوار ادامه داد:منابع مالی پروژه از مشارکت مالکان، سرمایه گذاران و منابع مالی شهرداری و نیز فروش اوراق مشارکت توسط شهرداری تامین خواهد شد.

وی در ادامه از سبزوار به عنوان یک شهر تجاری یاد کرد و گفت: سبزوار یکی از شهرهای تجاری خراسان در شرق کشور بوده و از لحاظ موقعیت های بازاری، سبزوار موقعیت ممتازی دارد که تاکنون ارتباطات بسیار گسترده ای در شرق و غرب کشور و حتی خارج از کشور با بازارهای آسیای میانه و حتی اروپا بویژه در حوزه چرم و زیره و محصولات دیگر داشته ایم.

دکتر طالبی گفت: یکی از نشانه های شهرهای تجاری بانکی بودن است که خوشبختانه سبزوار شهر تجاری – بانکی است.

وی گفت: کاروانسراها در گذشته قلب اقتصاد سبزوار بوده اند و بازار منطقه ای را به خود سبزوار سوق می دادند اما بعد از انقلاب به تعطیلی کشانده شده و امروز این گونه مجتمع های تجاری قلب اقتصاد سبزوار خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.