کد خبر : 6907
دیدگاه‌ها برای فاطمه(س) بانوی خوبی هاست، حرمت فاطمیه اش را در ایام نوروز حفظ می کنیم بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 23:11
-

فاطمه(س) بانوی خوبی هاست، حرمت فاطمیه اش را در ایام نوروز حفظ می کنیم

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: فاطمه(س) بانوی خوبی هاست، حرمت فاطمیه اش را در ایام نوروز حفظ می کنیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارنی با بیان اینکه امسال ۲۷ برنامه فرهنگی ویژه ایام نوروز در سبزوار اجرا می شود، افزود: این برنامه ها توسط کمیته فرهنگی گردشگری

قاسم دارینی

قاسم دارینی

سبزواریان: مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: فاطمه(س) بانوی خوبی هاست، حرمت فاطمیه اش را در ایام نوروز حفظ می کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارنی با بیان اینکه امسال ۲۷ برنامه فرهنگی ویژه ایام نوروز در سبزوار اجرا می شود، افزود: این برنامه ها توسط کمیته فرهنگی گردشگری شهرداری صورت می گیرد.

وی به مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای شهروندان و مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: از امروز بیست و هفتم اسفند ماه به مدت سه روز کارناوال استقبال از بهار شهرداری در محلات و خیابان های سطح شهر حرکت خود را اغاز نمود که این مهم با نزدیک شدن به ایام فاطمیه مظلوم بانوی خوبی ها و حفظ شعائر الهی و حرمت این ایام از حرکت باز خواهد ایستاد.

دارینی به برگزاری تور سبزوار گری با کالسکه به صورت رایگان در محل میدان شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این تور گردشگری با همکاری موزه شهر انجام می شود که امیدواریم همچون سال های گذشته مورد استقبال مسافران قرار بگیرد و بتوانیم سهمی در شناسایی میراث کهن این خطه برداریم.

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار در ادامه تاکید کرد: سال جدید تقارن دو نشانه از نشانه های پروردگار است، تقارن ایام شهادت فاطمه الزهرا(س) که کلید آفرینش عالم امکان است و شروع سال جدید، فصل انفعال عبرت آموز طبیعت که از نشانه های خداوند می باشد.

وی اظهار داشت: امسال تقارن نوروز با ایام فاطمیه بزرگ بانوی اسلام را به فال نیک می گیریم چراکه تقارن این مهم نوید این را می دهد که سال ۹۴ سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم خواهد بود.

دارینی با اظهار اینکه ایام عید امسال نیز همچون سال گذشته مقارن با ایام فاطمیه است و انتظار می‌رود حرمت این ایام نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: این مسئله نیازمند زمینه‌سازی و آگاهی بیشتر است و باید مراسم‌های باشکوهی برای عزاداری حضرت فاطمه (س) برگزار شود .

وی بر لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه(س) در برنامه‌‌های استقبال از بهار تاکید کرد و گفت: شهرداری سبزوار در ایام فاطمیه در سطح شهر به سیاه پوش کردن و برپایی ایستگاه های صلواتی اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.