دیدگاه‌ها برای فراخوان جمع‌آوری اطلاعات فعالان رسانه‌ای سبزوار بزرگ بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 19:39
-

فراخوان جمع‌آوری اطلاعات فعالان رسانه‌ای سبزوار بزرگ

سبزواریان: مجموعه رسانه‌ای ستاره شرق (هفته‌نامه ستاره شرق – سایت سبزواریان) در راستای جذب نیروهای مؤثر و علاقه‌مند در حوزه رسانه و همچنین اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه و بر اساس سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تنویر افکار عمومی در نظر دارد بانک اطلاعات فعالان و همچنین علاقه‌مندان به حوزه خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و عکاسی

farakhan-khabarnegari01سبزواریان: مجموعه رسانه‌ای ستاره شرق (هفته‌نامه ستاره شرق – سایت سبزواریان) در راستای جذب نیروهای مؤثر و علاقه‌مند در حوزه رسانه و همچنین اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه و بر اساس سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تنویر افکار عمومی در نظر دارد بانک اطلاعات فعالان و همچنین علاقه‌مندان به حوزه خبرنگاری، روزنامه‌نگاری و عکاسی را ایجاد نماید.

لذا از تمامی خبرنگاران، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه رسانه تقاضا می‌شود در این فراخوان شرکت نمایند.

شرایط تکمیل فرم:

۱- متقاضیان می‌بایستی نسبت به تکمیل تمامی بخش‌های فرم مشخصات خود (که لینک آن در پایان همین برگه درج می‌شود) اقدام نمایند.

۲- متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر، یادداشت، گزارش و پرونده بر اساس سیاست‌های اعلام‌شده توسط این مجموعه اقدام می‌نمایند.

۳- افرادی که سابقه فعالیت رسمی در بخش رسانه و خبر را نداشته‌اند اما مورد تائید تحریریه این مجموعه باشند به‌عنوان خبرنگار افتخاری پذیرفته خواهند شد.

۴- جذب خبرنگار افتخاری هیچ‌گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای این مجموعه در برنداشته؛ اما درصورتی‌که نیاز به جذب خبرنگار ثابت یا حق‌التحریر باشد خبرنگاران افتخاری فعال در الویت خواهند بود.

۵- در صورت فعالیت مفید و مستمر خبرنگاران افتخاری، کارت خبرنگاری برای ایشان صادر خواهد شد.

[button color=”purple ” size=”medium” link=”http://ssnp.ir/regform” target=”blank” ]ورود به فرم و ثبت مشخصات[/button]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.