کد خبر : 26158
دیدگاه‌ها برای فرار بیمار کرونایی از بیمارستان واسعی سبزوار تکذیب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 19:59
-

فرار بیمار کرونایی از بیمارستان واسعی سبزوار تکذیب شد

ایرنا رئیس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: تصاویری مبنی بر فرار یک بیمار کرونایی از این بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده که واقعیت ندارد. دکتر طه حسینی در این باره به خبرنگاران افزود: تصویر منتشر شده بیمار متواری بیمارستان واسعی سبزوار مربوط به بخش اعصاب و روان بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با کرونا ویروس نداشته است.

ایرنا

رئیس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: تصاویری مبنی بر فرار یک بیمار کرونایی از این بیمارستان در فضای مجازی منتشر شده که واقعیت ندارد.

دکتر طه حسینی در این باره به خبرنگاران افزود: تصویر منتشر شده بیمار متواری بیمارستان واسعی سبزوار مربوط به بخش اعصاب و روان بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با کرونا ویروس نداشته است.

وی اضافه کرد: این بیمار در ابتدای ورود به بخش اعصاب و روان به علت ترسی که از بیمارستان واسعی به علت بستری بیماران کرونایی داشته متواری شد اما به‌وسیله مأمور انتظامی بیمارستان به بخش بازگردانده شد.

رئیس بیمارستان واسعی سبزوار گفت: بلافاصله از این بیمار، سی‌تی‌اسکن گرفته و مشخص شد که وی به کرونا مبتلا نبوده است.

حسینی افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به‌طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ سؤالات خود را با کارشناسان آموزش دیده ویژه کرونا مطرح کنند.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.