کد خبر : 29091
دیدگاه‌ها برای فرماندار: ایمنی ساختمان‌ها در سبزوار باید بیشتر مورد توجه باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 14:10
-

فرماندار: ایمنی ساختمان‌ها در سبزوار باید بیشتر مورد توجه باشد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، باید ارتقای ایمنی ساختمان‌ها در این شهر مورد توجه جدی شهرداری، شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد. سیدمجتبی علوی‌مقدم روز چهارشنبه در دیدار با آتش نشانان این شهرستان با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی افزود: با هدف افزایش

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، باید ارتقای ایمنی ساختمان‌ها در این شهر مورد توجه جدی شهرداری، شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز چهارشنبه در دیدار با آتش نشانان این شهرستان با گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی افزود: با هدف افزایش ایمنی باید علاوه بر نظارت دوره ای بر ساختمان ها، نظارت بر ساخت و سازها نیز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در مواردی اتصالات برق و نصب تاسیسات ساختمانها مورد کم توجهی قرار می گیرد که لازم است همه ساخت و سازهای مربوط به حوزه های اداری، بازار، اماکن پرجمعیت، رستوران ها و آپارتمان های مرتفع، برای ارتقای سطح ایمنی مورد توجه جدی باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: وجود برخی ساختمان های بلندمرتبه در این شهر، مانور عملیات آتش نشانی را هنگام بروز حوادث محدود می کند که ضروری است برای پیشگیری از حوادث احتمالی، نظارت ها بر رعایت اصول ایمن سازی ساختمان ها تشدید شود.

علوی‌مقدم افزود: همچنین تا زمانی که ضوابط ایمنی و دقت در نصب اتصالات و استاندارد بودن آسانسورها و بالابرها مورد تایید قرار نگرفته است، نباید پایان کار برای ساختمانها  صادر شود.

وی اظهار داشت: با توجه به بروز مخاطرات احتمالی زلزله، سیلاب، آبگرفتگی، توفان، خشکسالی و حوادث ترافیکی در سبزوار باید مدیریت بحران این شهرستان با تمرکز امکانات و برگزاری کارگاههای تخصصی و انجام برنامه های عملیاتی، همواره در آمادگی کامل باشد.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان در سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.