کد خبر : 22264
دیدگاه‌ها برای فرماندار: توزیع نادرست علت کمبود آرد در سبزوار بود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:35
-

فرماندار: توزیع نادرست علت کمبود آرد در سبزوار بود

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار به کمبود آرد در تعدادی معدود از نانوایی‌ها این شهرستان اشاره و بیان کرد: این مشکل به‌طور جزئی به خاطر توزیع نادرست از سوی شرکت پخش‌کننده آرد رخ داده بود. احمد برادران افزود: هم‌اینک مشکل کمبود جزئی آرد در شهرستان سبزوار به‌طور کامل برطرف و میزان آرد موردنیاز نانوایان تأمین شده

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار به کمبود آرد در تعدادی معدود از نانوایی‌ها این شهرستان اشاره و بیان کرد: این مشکل به‌طور جزئی به خاطر توزیع نادرست از سوی شرکت پخش‌کننده آرد رخ داده بود.

احمد برادران افزود: هم‌اینک مشکل کمبود جزئی آرد در شهرستان سبزوار به‌طور کامل برطرف و میزان آرد موردنیاز نانوایان تأمین شده است.   

وی ادامه داد: شرکت خلیج‌فارس در توزیع آرد تأخیرهایی داشت که سبب بروز مشکلاتی برای نانوایی‌ای‌های سبزوار به‌ویژه در مناطق روستایی شده بود.

فرماندار سبزوار شرکت خلیج‌فارس را عامل توزیع آرد بین نانوایی‌ها در بیشتر مناطق کشور ذکر و بیان کرد: این شرکت ظرف ماه‌های گذشته رضایت مردم سبزوار را تأمین نکرده بود لذا در قالب نشست‌هایی با مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی و همچنین سبزوار، طرحی ارائه شد تا توزیع آرد به‌صورت شهرستانی صورت گیرد.

وی گفت: شرکت تعاونی نانوایان شهرستان سبزوار با ۱۶۰ عضو در همین چارچوب تشکیل شد و در نشست مجمع عمومی این تعاونی ۱۲۸ نفر شرکت کردند.  

برادران افزود: با راه‌اندازی این شرکت تعاونی در سبزوار فرایند خرید گندم، حمل و توزیع آرد که در اختیار شرکت خلیج‌فارس بود از هفته‌های آتی به‌صورت شهرستانی انجام می‌شود.

وی گفت: امسال ۲۹ هزار تن گندم از کشتزارهای شهرستان سبزوار برداشت شد که نسبت به پارسال هشت هزار تن افزایش نشان می‌دهد. حجم خرید تضمینی محصول گندم نیز امسال ۳۰ درصد بیشتر از پارسال است.

۷۸  هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.