کد خبر : 30164
دیدگاه‌ها برای فرماندار جدید جغتای خراسان رضوی معرفی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 20:07
-

فرماندار جدید جغتای خراسان رضوی معرفی شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی طی مراسمی ” ابوالقاسم ابراهیمی” را به عنوان فرماندار جدید شهرستان جغتای این استان معرفی کرد. سید هادی طباطبایی عصر دوشنبه در این مراسم گفت: خدمت به مردم و امت اسلامی فیض بزرگ و فرصت ارزشمندی است که مدیران و مسوولان باید قدردان این نعمت الهی

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی طی مراسمی ” ابوالقاسم ابراهیمی” را به عنوان فرماندار جدید شهرستان جغتای این استان معرفی کرد.

سید هادی طباطبایی عصر دوشنبه در این مراسم گفت: خدمت به مردم و امت اسلامی فیض بزرگ و فرصت ارزشمندی است که مدیران و مسوولان باید قدردان این نعمت الهی باشند.

وی افزود: با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی نظام ارباب و رعیتی سرنگون شد و انقلاب اسلامی در پی احیای ارزش‌های اخلاقی برآمد و مسئولان خادم و خدمتگزار بی‌منت مردم شدند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: دولت سیزدهم طی ماه‌های گذشته با تمامی توان پای صحنه آمده و رئیس جمهوری تمامی وقت خود را برای مردم گذاشته و بی‌ادعا بودن، اعتماد به جوانان،  تکیه بر توانمندی‌های داخلی، شجاعت و عدالت محوری از  شعارهای این دولت است.

وی گفت: رویکرد و مبنا در انتخاب فرمانداران و مدیران کل استان با تکیه بر این شعارها و توجه به نیروهای با سابقه، ولایتی، انقلابی، پرتوان و جهادی است.

طباطبایی با قدردانی  از زحمات فرماندار پیشین جغتای افزود: همه مسئولان و مدیران در هر جایگاهی که قرار دارند باید توان و ظرفیت خود را  در خدمت رسانی به مردم  بکار گیرند.

وی ادامه داد: توان و ظرفیت‌های خوبی در کنار سرمایه انسانی در جغتای وجود دارد که باید با هم افزایی همه مسئولان و همراهی مردم برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات و شکوفایی بیشتر شهرستان انجام شود.

در این مراسم “ابوالقاسم ابراهیمی” به عنوان فرماندار جدید شهرستان جغتای معرفی و از خدمات “مرتضی محبی‌فر” فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

از جمله سوابق ابراهیمی می‌توان به معاونت فرمانداری و معاونت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اشاره کرد.

شهرستان جغتای با توجه به موقعیت جغرافیایی، محور ارتباطی بین سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان است و با بهره‌مندی از ظرفیتهای تاریخی و دارا بودن باغستان‌ها و ییلاق‌های خوش آب و هوا یکی از مناطق گردشگری غرب خراسان رضوی به شمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.