کد خبر : 25474
دیدگاه‌ها برای فرماندار جغتای: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 20:39
-

فرماندار جغتای: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی است

ایرنا فرماندار جغتای گفت: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی است و در این راستا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده آحاد جامعه برگزار می‌شود. مرتضی محبی فر روز چهارشنبه در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شهرستان جغتای افزود: مردم ایران در همه‌پرسی فروردین ۵۸ پاسخ آری به نظام جمهوری اسلامی

ایرنا

فرماندار جغتای گفت: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی است و در این راستا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده آحاد جامعه برگزار می‌شود.

مرتضی محبی فر روز چهارشنبه در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شهرستان جغتای افزود: مردم ایران در همه‌پرسی فروردین ۵۸ پاسخ آری به نظام جمهوری اسلامی دادند که یکی از عناصر تداوم آن حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

وی ادامه داد: مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند نقش مهمی در حفظ امنیت کشور و ارتقای جایگاه بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و جنگ روانی دشمن همه علاقه‌مندان به انقلاب، ولایت‌فقیه و شهدا با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی را اعلام خواهند کرد.

محبی فر افزود: مردم انقلابی ایران هم‌زمان با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی باید به انتخاب نامزد اصلح نیز توجه داشته باشند تا مجلس قوی تشکیل شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خراسان رضوی هزار و ۱۵۰ نفر در بخش‌های نظارت و بازرسی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است و ۵۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

«حوزه مشهد و کلات» با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگ‌ترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی فعال در خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز برای انتخاب یک نماینده خراسان رضوی در آن مجلس به‌طور هم‌زمان دوم اسفند برگزار خواهد شد.

۶ نفر از ۸۸ نماینده مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در جمع خبرگان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.