کد خبر : 29021
دیدگاه‌ها برای فرماندار: حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار اولویت مدیران سبزوار است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 18:10
-

فرماندار: حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار اولویت مدیران سبزوار است

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: جذب سرمایه گذار اولویت مدیران این شهرستان است و در این راستا باید پاسخ استعلام مجوزهای سرمایه گذاری با رعایت دقت و سرعت داده شود. سیدمجتبی علوی‌مقدم شنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: به منظور حمایت از تولید و تشویق کارآفرینان پاسخ استعلام ها

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: جذب سرمایه گذار اولویت مدیران این شهرستان است و در این راستا باید پاسخ استعلام مجوزهای سرمایه گذاری با رعایت دقت و سرعت داده شود.

سیدمجتبی علوی‌مقدم شنبه شب در نشست شورای اداری سبزوار افزود: به منظور حمایت از تولید و تشویق کارآفرینان پاسخ استعلام ها باید با هماهنگی، کامل و با دقت ارائه شود که سبب دلسردی سرمایه گذاران نشود.

وی ادامه داد: زمان پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ۲۰ روز تعیین شده و چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ ندهد مراحل بعدی انجام می شود و در صورت بروز هر مشکل دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

فرماندار سبزوار با اشاره به ایجاد پنجره واحد برای تسهیل فرآیند صدور پروانه گفت: همچنین فرایند صدور مجوزها در شهرستان باید مبتنی بر اثبات اهلیت سرمایه‌گذاران، مطالعات، مکان یابی و متناسب با شرایط جغرافیایی و اقتصادی منطقه انجام گیرد.

وی افزود: شهرستان سبزوار  ظرفیت های فراوان در بخش های مشاغل خانگی و صنایع دستی دارد و یکی از راههای حمایت از  اشتغال و رونق این تولیدات خریداری این محصولات از سوی  دستگاههای اجرایی شهرستان است.

علوی مقدم با بیان اینکه مدیران دستگاهای اجرایی شهرستان تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم دارند ادامه داد: تمامی تلاش مدیران باید وقف خدمت به مردم شود و همایش، سمینارها و سایر برنامه های جانبی در خارج از وقت اداری برگزار شوند.

وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اقدامات قانونمند و صرفه جویی در هزینه ها نسبت به تعیین تکلیف برخی بدهی های خود به دستگاههای اداری پایبند باشند.

فرماندار سیزوار همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امنیت، عزت، اقتدار کنونی و پیشرفت های فراوان نظام جمهوری اسلامی مرهون شهدا و رزمندگان و آزادگان سرافراز است.

وی ادامه داد: با توجه به حق بزرگ شهدا بر جامعه، لازم است رسیدگی به مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال فرزندان آنها در اولویت کاری نهادهای اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.