کد خبر : 24787
دیدگاه‌ها برای فرماندار خوشاب: مشارکت پرشور در انتخابات ضامن اقتدار انقلاب است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 19:25
-

فرماندار خوشاب: مشارکت پرشور در انتخابات ضامن اقتدار انقلاب است

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: انتخابات اسفند ماه یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی کشور است که مشارکت پرشور مردم در این عرصه ضامن اقتدار انقلاب است. امان‌الله خدمتگزار در دیدار با مسئولان این شهرستان افزود: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است حضور آگاهانه و گسترده مردم بار دیگر امنیت

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: انتخابات اسفند ماه یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی کشور است که مشارکت پرشور مردم در این عرصه ضامن اقتدار انقلاب است.

امان‌الله خدمتگزار در دیدار با مسئولان این شهرستان افزود: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است حضور آگاهانه و گسترده مردم بار دیگر امنیت پایدار و عزت جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمن مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به عهدی که با شهدا بسته‌اند وفادارند.  

فرماندار خوشاب گفت: امسال مراسم روز ۹ دی در این شهرستان با وجود شیطنت‌های دشمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد که بیانگر حضور مردم در صحنه است.

وی افزود: امروز نیاز کنونی کشور تقویت انسجام و وحدت ملی است و اختلاف‌افکنی، حرکت در مسیر دشمن است.  

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مقدمات و کارگروه‌های مربوط به برگزاری کنگره شهدای خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ تشکیل شده است. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده افزود: ستاد برگزاری کنگره شهدا در شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی شده که بستری برای برگزاری باشکوه‌تر کنگره بزرگ ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.