کد خبر : 25402
دیدگاه‌ها برای فرماندار داورزن: نامزدهای انتخابات وعده‌های بی‌اساس ندهند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 15:54
-

فرماندار داورزن: نامزدهای انتخابات وعده‌های بی‌اساس ندهند

ایرنا فرماندار داورزن گفت: نامزدهای انتخابات مجلس با پایبندی به قانون و اخلاق از شعار و وعده‌های بی‌اساس و تو خالی دوری کنند. حسین اسداللهی در نشست اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان داورزن افزود: مردم آگاهانه صلاحیت نامزدها را بررسی می‌کنند و فریب شعارهای غیرعملی را نمی‌خورند. وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس که

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: نامزدهای انتخابات مجلس با پایبندی به قانون و اخلاق از شعار و وعده‌های بی‌اساس و تو خالی دوری کنند.

حسین اسداللهی در نشست اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان داورزن افزود: مردم آگاهانه صلاحیت نامزدها را بررسی می‌کنند و فریب شعارهای غیرعملی را نمی‌خورند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس که باید قانون وضع کنند و بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند در تبلیغات انتخاباتی باید از بداخلاقی، تخریب نامزدهای رقیب و اختلاف‌افکنی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است، گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است و عوامل اجرایی باید ضمن بی‌طرفی و امانت‌داری با تمام وجود از رأی و نظر مردم حمایت کنند.

فرماندار داورزن افزود: انتخابات آبرو و اعتبار انقلاب اسلامی است که سربلند بیرون آمدن از این رویداد مهم منجر به یاس و  ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفه انقلابی و شرعی همه آحاد جامعه است که حاصل این مشارکت پرشور حفظ عزت و امنیت نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.