کد خبر : 29840
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: جایگاه و شان هندبال سبزوار باید احیا شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 22:15
-

فرماندار سبزوار: جایگاه و شان هندبال سبزوار باید احیا شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان یکی از مهدهای هندبال کشور است که باید جایگاه و شان آن احیا و دوباره زمینه حضور تیم های آن در مسابقات لیگ های کشوری فراهم شود. سیدمجتبی علوی‌مقدم شنبه شب در مراسم تجلیل از بانوان هندبالیست سبزوار افزود: بازیکنان بسیار از این شهرستان در رده‌های مختلف

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: این شهرستان یکی از مهدهای هندبال کشور است که باید جایگاه و شان آن احیا و دوباره زمینه حضور تیم های آن در مسابقات لیگ های کشوری فراهم شود.

سیدمجتبی علوی‌مقدم شنبه شب در مراسم تجلیل از بانوان هندبالیست سبزوار افزود: بازیکنان بسیار از این شهرستان در رده‌های مختلف سنی و در بخش‌های مردان و زنان عضو تیم ملی هندبال هستند و افتخارات فراوان برای کشور کسب کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶ هندبالیست سبزوار در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاهای کشور در تیم های مختلف حضور دارند با این حال این شهرستان طی ۲ سال گذشته به سبب نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر محروم بوده است.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری است گفت: با وجود رونق اقتصادی و گردش مالی مناسب شهرستان باید زمینه ورود صنایع سبزوار به حمایت از رشته های ورزشی به ویژه هندبال این شهرستان فراهم شود.

وی افزود: سبزوار مستعد پرورش بازیکنانی در رده قهرمانی و ملی می‌باشد لذا سرمایه گذاری در رشته هندبال و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی این شهرستان ضروری است.

علوی مقدم با اشاره به وجود بیش از ۸۰ بازیکن حرفه ای هندبال در بخش بانوان این شهرستان ادامه داد: در حال حاضر نگرانی این بازیکنان که سهمیه حضور در لیگ دسته اول کشور را کسب کرده‌اند برجسته کردن نقش و جایگاه هندبال سبزوار همچون گذشته است.

جامعه ورزشی هندبال سبزوار ۳۲۰ نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۶۰ بازیکن در رده نونهالان، ۴۰ نفر نوجوان، ۴۵ نفر ورزشکار رده سنی جوانان، ۱۰۰ نفر بازیکن بزرگسال، ۳۰ نفر مربی، ۱۵ نفر داور و ۳۰ نفر پیشکسوت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.