کد خبر : 31180
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با جدیت پیگیری شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 13:25
-

فرماندار سبزوار: جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل با جدیت پیگیری شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شیوع ویروس کرونا در ۲ سال گذشته موجب شد برخی دانش‌آموزان شهرستان از تحصیل باز بمانند که شناسایی و جذب آنها باید با جدیت پیگیری شود. حسین ابراهیمی کردیانی در آیین گرامیداشت هفته معلم در سبزوار افزود: یکی از آسیب‌های دوران کرونا در حوزه آموزش و پرورش در

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: شیوع ویروس کرونا در ۲ سال گذشته موجب شد برخی دانش‌آموزان شهرستان از تحصیل باز بمانند که شناسایی و جذب آنها باید با جدیت پیگیری شود.

حسین ابراهیمی کردیانی در آیین گرامیداشت هفته معلم در سبزوار افزود: یکی از آسیب‌های دوران کرونا در حوزه آموزش و پرورش در کنار افت تحصیلی، از تحصیل بازماندگی دانش آموزان بوده است که باید این افراد شناسایی و نسبت به جذب آنها در سال تحصیلی جدید اقدام شود.

وی اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات کرونا، معلمان در ۲ سال گذشته ایثارگرانه زحمت کشیدند و تلاش آنان برای برگزاری کلاس‌های درس در شرایط غیرحضوری شایسته قدردانی است.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خاستگاه و مبنای توسعه همه‌جانبه کشور، نیروی انسانی است که بستر و زمینه آن در نهاد آموزش و پرورش فراهم می‌شود.

ابراهیمی افزود: یکی از ظرفیت‌های شهرستان سبزوار، وجود نیروی انسانی فرهیخته است که از گذشته تا امروز وجود داشته و باید از این قابلیت در راستای ارتقا و توسعه منطقه بهره برد.

وی ادامه داد: دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های آموزش و پرورش دارند و جدی‌تر از گذشته نسبت به رفع مشکلات معیشتی و رفاهی فرهنگیان وارد عمل شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.