کد خبر : 24916
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: دستاوردهای انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 14:45
-

فرماندار سبزوار: دستاوردهای انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود

ایرنا فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به خدمات بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: باید تبیین دستاوردهای انقلاب به یک گفتمان تبدیل شود. احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان سبزوار افزود: با وجود توطئه‌های مداوم دشمنان، عملکرد انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها درخشان و قابل دفاع است. وی

ایرنا

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به خدمات بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: باید تبیین دستاوردهای انقلاب به یک گفتمان تبدیل شود.

احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان سبزوار افزود: با وجود توطئه‌های مداوم دشمنان، عملکرد انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها درخشان و قابل دفاع است.

وی اضافه کرد: کارگزاران نظام و مسئولان در ایام جشن انقلاب اسلامی عزت و جایگاه انقلاب را برای مردم به‌ویژه نسل جوان که در معرض جنگ روانی دشمن قرار دارند بازگو کنند.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن در عرصه نظامی و اقتصادی قدرت مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد لذا با عملیات روانی  و رسانه‌ای و با القای ناامیدی و اینکه انقلاب برای مردم کاری نکرده در پی شکاف بین مسئولان و مردم است.

برادران با اشاره به پیام‌های شهادت سردار سلیمانی افزود: شهادت این سردار بزرگ  هرچند ضایعه‌ای برای ایران اسلامی، جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان بود اما مراسم بزرگداشت و تشییع وی غوغایی در سراسر دنیا به پا کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم تحت تأثیر شهادت این سردار قرار گرفتند ادامه داد: تفکر و راه سردار شهید سلیمانی این است که با توکل به خدا و انسجام می‌توان برابر قدرت پوشالی آمریکا و غرب مقاومت کرد.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن با شهادت سردار سلیمانی در پی تضعیف جریان مقاومت بود اما خطایی راهبردی مرتکب شد و شهادت وی زمینه فراگیرتر شدن جبهه مقاومت را فراهم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز گفت: دشمن تلاش دارد نظام جمهوری اسلامی را در اداره امور اجتماعی و معیشت مردم ناکارآمد جلوه دهد.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: تحریم‌های دشمن و برخی سوء مدیریت‌ها سبب بروز نقاط ضعفی در امور اجتماعی و معیشتی و بزرگنمایی آن به‌وسیله دشمن شده است.

وی اضافه کرد: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و انسجام ملی راه نفوذ دشمن را محدود کرد همچنان که به لحاظ قدرت نظامی به مرحله‌ای از پیشرفت و خودکفایی رسیده‌ایم که دشمن در این حوزه توان مقابله با ما را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب در پی براندازی نظام است اما چون توان ایستادگی در برابر انقلاب را ندارد با ترفند جنگ روانی و رسانه‌ای توفیقات نظام را در اذهان جوانان زیر سؤال برده است.

موحدنیا افزود: شهادت سردار سلیمانی موج مثبتی در کشور ایجاد کرد که علت آن اخلاص این شهید والامقام بود و نشان داد مردم با هر تفکر و گرایشی به موضوع امنیت و عزت کشور اهمیت می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.